حنیف نیا: مهمترین وظیفه ذاتی ما تبیین چرایی، عظمت و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای دانش آموزان است

تهران(پانا)-در استانه چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، زنگ گلبانگ انقلاب به صورت نمادین، توسط هادی حنیف نیا، مدیر آموزش و پرورش منطقه 19 در مدرسه دخترانه شاهد اطهر نواخته شد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۲۶۶
لینک کوتاه کپی شد
حنیف نیا: مهمترین وظیفه ذاتی ما تبیین چرایی، عظمت و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای دانش آموزان  است

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 19، در چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور هادی حنیف نیا مدیر آموزش و پرورش منطقه، زنگ گلبانگ انقلاب به صورت نمادین و پخش آنلاین آن در کانال های دانش آموزی این منطقه در اپلیکیشن شاد، در مدرسه دخترانه متوسطه اول شاهد اطهر نواخته شد.

حنیف نیا مدیر آموزش و پرورش منطقه 19، در این مراسم ضمن تبریک این ایام، شمیم 22بهمن هر سال را یادآور روزهایی در تاریخ این سرزمین دانست که مردم فهیم ایران اسلامی با زعامت امام راحل سلام الله علیه حماسه ای بی بدیل را در تاریخ معاصر آفریدند.

وی گفت: بدون تردید انقلاب اسلامی از جهات مختلف اعتبار و هیمنه ی قدرت های جهانی غرب و شرق را به چالش کشید و ارزش های نوینی از آنچه که بر نظام سیاسی و فرهنگی حاکم بر آن زمان بود را برای مردم این سرزمین به ارمغان آورد.

وی با ذکر این نکته که یکی از مهمترین وظیفه ذاتی ما تبیین چرایی، عظمت و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای دانش آموزان و نسلی است که کمتر با این "بزرگترین حادثه قرن بیستم" آشنایی دارند، افزود: ارزش های نوین در قالب شعارهای انقلابیون و با رهبری حضرت امام راحل و وحدت کلمه ی مردم توانست این سرزمین را از سیطره استکبار استقلال بخشد.

حنیف نیا افزود: بعد از پیروزی انقلاب نیز آمریکا درک صحیحی از انقلاب مردم ایران نداشت و به همین جهت سعی بر القاء ناکارآمدی نظام سیاسی حاکم کرده است. وی همچنین خاطر نشان کرد: دانش آموزان و فرهنگیان آموزش و پرورش منطقه 19 نیز در تداوم مسیر میراث داری از ارزش های انقلاب اسلامی در این روزها حقانیت و استقامت خود را فریاد زده و خاطره جانفشانی های شهیدان والامقام را گرامی خواهند داشت تا دیگر بار در پرتو رهبری داهیانه ی مقام معظم رهبری، سربلندی و عزت ایران اسلامی را به جهانیان یادآور شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار