رئیس پارک علم و فناوری رودسر خبر داد:

رونمایی از ۳ محصول جدید دانش‌بنیان در دهه فجر

رشت (پانا) - رئیس پارک علم و فناوری شهرستان رودسر از رونمایی از سه محصول جدید توسط شرکت دانش بنیان رودسری در دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از ۳ محصول جدید دانش‌بنیان در دهه فجر

به گزارش اداره پارک علم و فناوری رودسر، عادل رنجی با تبریک فرارسیدن چهل ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: یک شرکت دانش‌بنیان پس از ساخت و تولید دستگاه ضدعفونی کننده هوا و سطوح با قابلیت از بین بردن ویروس کرونا، موفق به تولید سه دستگاه دیگر شد که قرار است در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی رونمایی شود.

وی ادامه داد: دستگاه خشک کن میوه جات و سبزیجات با امواج الکترومغناطیس، دستگاه رگ یاب و دستگاه بی خطرساز پسماندهای عفونی با تکنولوژی مایکروویو پری وکیوم سه دستگاهی است که توسط مبتکرین این شرکت دانش بنیان تولید شده اند.

رئیس پارک علم و فناوری شهرستان رودسر خاطرنشان کرد: در خصوص دستگاه ضدکرونا یکی از شرکت های دانش بنیان که دارای پروانه تجهیزات پزشکی(آیمد) وزارت بهداشت و تاییدیه کروناویروس از آزمایشگاه رفرنس داخلی و خارجی است، تاکنون بیش از ۲۰۰۰ دستگاه در کشور نصب و به ۲۰ کشور دنیا ارسال شده است.

رنجی یادآور شد: قرار است از فناوری این شرکت در حرم مطهر رضوی، مترو تهران، ناوگان حمل و نقل عمومی، بیمارستان ها و مراکز درمانی و... برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا استفاده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار