زنگ انقلاب در مدارس آذربایجان غربی نواخته شد

ارومیه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در آیین استانی زنگ انقلاب گفت امروز وظیفه فرهنگیان، انتقال فرهنگ انقلاب به نسلهای آینده است.

کد مطلب: ۱۱۵۹۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد
زنگ انقلاب در مدارس آذربایجان غربی نواخته شد

آیین نمادین استانی زنگ انقلاب چهل و دومین سالگرد طلوع انقلاب اسلامی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و دیگر مسئولان صبح امروز در محل دبیرستان شاهد نوالزهرا(س) ناحیه دو ارومیه برگزار شد.

«مهین منافی» مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب و آغاز جشنهای چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: خرسندیم که در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب همچنان راه امام و دیدگاه او و انفجار نور پابرجاست و تشعشع آن جهانی است.

وی اضافه کرد: ما فرهنگیان بر خود واجب می‌دانیم از راه امام راحل ره حمایت کنیم و با هدایتهای داهیانه رهبر معظم انقلاب پا به پای ولایت برای سربلندی انقلاب و نظام اسلامی گام برداریم.

منافی بیان کرد: باید سعی کنیم فرزندانمان را گونه ای تربیت کنیم که در نظام اموزشی دنباله رو راه امام ره باشند چرا که انتقال فرهنگ انقلاب به نسلهای آینده یکی مهمترین وظایف ما فرهنگیان است.

وی گفت: اینک ما ضمن حراست از دستاوردهای انقلاب سعی داریم این انقلاب اسلامی را تا انقلاب و ظهور صاحب الزمان حضرت مهدی عج ادامه و به ظهور وی متصل کنیم و این با تربیت دانش آموزان ولایی در سایه آموزه های دینی میسر است.

وی با بیان اینکه ایمان و اتحاد مردم ایران اسلامی رمز موفقیت انقلاب اسلامی بوده و خواهد بود؛ اضافه کرد: روحانیت و معنویت و رهبریت نظام آن را به الگو در جهان تبدیل کرده و امیدواریم این نهال همچنان پر نشاط و پابرجا بماند.

منافی اظهار کرد: اینک دانش آموزان و کودکان و نوجوانان باید در مسیر ادامه راه امام راحل و شهدای ایران گام بردارند؛ چراکه چشم امید ایران اسلامی به دانش آموزان امروز و نسل جوان است تا امانت انقلاب اسلامی را حفاظت و به نسلهای آینده انتقال دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار