معاون فرهنگی هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی قشم خبر داد:

حضور داوران بین المللی برای داوری مسابقات قرآنی در نمایشگاه و جشنواره فرهنگی هنری قشم

خبرگزاری پانا: معاون فرهنگی هنری مدیریت ویژه فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از حضور داوران بین المللی برای داوری مسابقات قرآنی در نمایشگاه و جشنواره فرهنگی هنری قشم خبرداد.

کد مطلب: ۱۱۵۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، هادی شیخ مظفری معاون فرهنگی هنری مدیریت ویژه فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم گفت: دو داور بین المللی از تهران در نمایشگاه و جشنواره قرآنی قشم حضور دارند و کار داوری مسابقات قرآنی را به عهده دارند.

وی افزود: بنا به اعلام مدیر اجرایی نمایشگاه 25 گروه از قشم و سراسر استان هرمزگان برای شرکت در رشته های قرائت، حفظ ، تواشیح و ابتهال اعلام آمادگی کرده اند.

مسئول دفتر قرآن و عترت مدیریت ویژه فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم اضافه کرد: فراخوان مسابقه را در قشم استان هرمزگان و همچنین از طریق روزنامه های کثیر الانتشار استان به اطلاع عموم رساندیم.

شیح مظفری تصریح کرد: این کار بنا به نظر مدیریت ویژه فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم تنها در سطح استان هرمزگان صورت پذیرفته است و شناسایی و معرفی ظرفیت های منحصر بفرد قرآنی از اهداف عمده این برنامه بوده است.

بر اساس این خبر در شب های اول و دوم پس از افتتاح، گروه تواشیح عروه الوثقی و گروه حامیان ولایت قشم به قرائت و اجرای تواشیح پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار