روایت جلیل سامان از «ارمغان تاریکی» در شبکه سحر

تهران (پانا) - با اتمام فصل دوم مجموعه تلویزیونی «هوش سیاه» و همزمان با روزهای بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، سریال «ارمغان تاریکی» بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.

کد مطلب: ۱۱۵۸۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
روایت جلیل سامان از «ارمغان تاریکی» در شبکه سحر

به گزارش روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، این سریال با دستمایه قرار دادن فعالیت های سازمان مجاهدین خلق در دهه شصت، با نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان ساخته شده است.
داستان سریال «ارمغان تاریکی» روایت فراز و فرودهای زندگی جوانی به نام «مجید» است. او دانشجوی رشته عکاسی است و اوایل انقلاب جذب یکی از سازمان های سیاسی شده و به دلیل هوش و ذکاوت خود مورد اطمینان قرار می گیرد. مجید از طرف سازمان ماموریت می یابد تا برای نفوذ به خانواده انقلابی و مذهبی یکی از فرماندهان جنگ، با برادرزاده او ازدواج کند و سپس اهداف تشکیلات را دنبال کند. به مرور زمان، مجید دلباخته دختر می شود و در دو راهی بین عشق و وابستگی به سازمان قرار می گیرد و....
آرش مجیدی، امیر آقایی، لیلا زارع، سودابه بیضایی، مجید سعیدی، محمدرضا هدایتی، شهین تسلیمی، سعیده عرب، امیرغفارمنش، آزاده ریاضی، مریم خدارحمی، علی ابوالحسنی، مریم سرمدی، ترلان پروانه، ساقی زینتی، حشمت آرمیده، فریبرز کرم رودی، فرحناز منافی ظاهر و ... در سریال «ارمغان تاریکی» با تهیه کنندگی احمد کاشانچی نقش آفرینی کرده اند.
مجموعه تلویزیونی «ارمغان تاریکی» هرشب از ساعت 19:00 به وقت تهران در 22 قسمت 40 دقیقه ای بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.
زبانگردانی و دوبله این سریال به زبان آذری را مهدی حسین زاده برعهده داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار