همه روسای کشور آمریکا خواستار ایران ضعیف و سلطه بر مردم ما هستند

گلستان(پانا)- امام جمعه گرگان بیان کرد:امام خمینی با بیرون کشیدن ایران از حلقوم آمریکا و آزاد کردن کشور از زیر سلطه کار بزرگی انجام داد.

کد مطلب: ۱۱۵۸۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد
همه روسای کشور آمریکا خواستار ایران ضعیف و سلطه بر مردم ما هستند

به گزارش خبرگزاری پانا و به نقل از تسنیم:آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گرگان اظهار داشت: هرچند دولت آمریکا تغییر کرد ولی همه روسای جمهوراین کشور خواستار ایران ضعیف و سلطه بر مردم ما هستند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که آمریکا به دنبال تسلط بر خاورمیانه است، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها،ایرانی که تاثیرگذار باشد و نقشه‌های آنها را در منطقه نقش بر آب کند، نمی‌خواهند.

نورمفیدی با یادآوری تحریم‌ گفت: علیرغم همه تحریم‌ها کشور پیشرفت‌ زیادی در حوزه‌های مختلف داشت بطوریکه در حوزه‌های علمی،نظامی و اقتصادی به جایگاه بالایی در دنیا رسیده است.

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: با عزت زندگی کردن ساده و آسان به دست نمی‌آید و کشوری که بخواهد در دنیا مستقل باشد بدونشک مورد هجمه مستکبران جهانی قرار خواهد گرفت.

نورمفیدی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اضافه کرد: دشمنان به دنبال تحریف و فراموشی آرمان‌های انقلاب هستند زیرا ایران در رژیم طاغوت مثل لقمه لذیذ در دهان آمریکا بود و آنها حتی برای حضور در ایران حقتوحش می‌گرفتند.

امام جمعه گرگان تصریح کرد: امام خمینی با بیرون کشیدن ایران از حلقوم آمریکا و آزاد کردن کشور از زیر سلطه کار بزرگی انجام داد.

نورمفیدی همچنین به فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت روز مادر (زن) اشاره و ابراز داشت: اسلام بر توجه ویژه‌ به جایگاه و نقش موثر زن در جامعه تاکید دارد اما غرب روایت متفاوتی را بر ضد اسلام تبلیغ می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار