بحری‌زاده در پیام تشکر خود از مسئولان برگزارکننده دهمین دوره مجلس دانش‌آموزی:

مجلس دانش‌آموزی عصاره فضائل جامعه دانش‌آموزی کشور محسوب می‌شود

تهران (پانا) - قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی از مسئولان برگزار کننده دهمین دوره مجلس دانش‌آموزی که زمینه‌های شکل گیری مجلس دهم را در فرآیندی مطابق با مردم سالاری دینی، فراهم آوردند، تقدیر و تشکر کرد‌.

کد مطلب: ۱۱۵۸۵۸۶
لینک کوتاه کپی شد
مجلس دانش‌آموزی عصاره فضائل جامعه دانش‌آموزی کشور محسوب می‌شود

متن پیام تشکر اسماعیل بحری‌زاده به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برخود وظیفه می دانم از حضور صمیمی و دلگرم کننده معاون اول محترم رئیس جمهور، وزیر محترم آموزش و پرورش، معاون محترم پرورشی و فرهنگی و رئیس محترم سازمان دانش آموزی و منتخبین عزیز مجلس دهم، در آئین افتتاحیه دهمین دوره مجلس دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران، به سهم خود تقدیر و تشکر کنم.

همچنین از اعضای محترم شورای معاونین و مدیران کل حوزه ستادی وزارت متبوع، مدیران کل محترم استان ها و معاونین پرورشی و فرهنگی و مدیران سازمان دانش آموزی استان‌های سراسر کشور و همکاران خودم در سازمان مرکز، بخاطر حضور میدانی، همراهی، هدایت، حمایت و مدیریت مشارکت و حضور نمایندگان جامعه دانش آموزی در تمامی فرآیند انتخابات مجلس دهم و نیز آئین باشکوه افتتاحیه آن، از صمیم قلب سپاسگزاری می کنم.

همچنین از روسای محترم آموزش و پرورش شهرستانها، مناطق و نواحی و مدیران محترم مدارس، معاونین، معلمان و مربیان محترم پرورشی مدارس که در اجرای دستورالعمل های صادره از اداره کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت متبوع، با برگزاری انتخابات مهم شورای دانش آموزی مدارس، زمینه‌های شکل گیری مجلس دهم را در فرآیندی مطابق با مردم سالاری دینی، فراهم آوردند، تقدیر و تشکر می کنم.

مجلس دانش آموزی که با این توصیف، عصاره فضائل جامعه دانش آموزی کشور محسوب می شود، اینک وارد دهمین دوره فعالیت خود شده و در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با عزمی راسخ و اراده ای استوار، به سوی تحقق اهداف بلند گام دوم انقلاب و نیل به تمدن نوین اسلامی، به پیش خواهد رفت.

اینجانب آغاز بکار رسمی دهمین دوره مجلس دانش آموزی را به نمایندگان شایسته مجلس دهم تبریک عرض می کنم و امیدوارم با برقراری ارتباطی ساختارمند و سیستمی از طریق مجالس دانش آموزی استانی و شهرستانی که در قالب بسته تحولی سازمان دانش آموزی طراحی شده، پیوند مستمر، عمیق، معنادار و اثربخشی با شورای دانش آموزی مدارس برقرار نموده و با استفاده از این ظرفیت عظیم و موقعیت تربیتی بی بدیل، ضمن توسعه و تعمیق تربیت سیاسی اجتماعی آینده سازان عزیز میهن اسلامی، در تعاملی سازنده با مسئولان و مدیران در سطوح مختلف، زمینه های شناسایی، تسهیل و تسریع حل مسائل تعلیم و تربیت را فراهم آورند. انشاالله

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار