صیدلو: توانمندی و خلاقیت مادران فردا ماحصل پویایی دختران امروز است

تهران(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به همراه مدیر کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی از دبیرخانه دریافت آثار اولین جشنواره دختران امروز در کانون سمیه شهرری دیدار کردند.

کد مطلب: ۱۱۵۸۵۱۷
لینک کوتاه کپی شد
صیدلو: توانمندی و خلاقیت مادران فردا ماحصل پویایی دختران امروز است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، محمد صیدلو در بازدید از دبیرخانه دریافت آثار شرکت‌کنندگان جشنواره دختران امروز در شهرری گفت: دختران امروز با قابلیت‌ها و ظرفیت‌هایی که از خود نشان داده‌اند، نوید این را می‌دهند که ما در آینده با مادرانی توانمند و خلاق و در جامعه روبرو هستیم که می‌توانند در رشد جامعه به تعالی بسیار هدفمند ایفای نقش کنند.

وی با اشاره به قدرت نفوذ دختران در خانواده و تاثیر عملکرد آنها گفت: دختران امروز با قابلیت‌هایی که دارند، در هر عرصه‌ای که وارد شوند می‌توانند موثر باشند، کما اینکه وقتی در خانواده که به عنوان اولین نهاد هر جامعه‌ای است از قدرت نفوذ و اثر برخوردار هستند می‌توانند در پیشبرد اهداف جامعه نیز اثر مستقیم بگذارند، همانطور که در این جشنواره هم به وضوح می‌بینیم در سنین مختلف تحصیلی توانسته‌اند با خلق آثار خود با حداقل‌ترین امکانات حرفی برای گفتن داشته باشند.

صیدلو گفت: بیش از ۱۰ هزار اثر دانش‌آموزان دختر در این جشنواره به دبیرخانه مرکزی ارسال شده است که این آثار توسط داوران در حال ارزیابی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار