با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

جلسه شورای انجمن اولیا و مربیان استان زنجان برگزار شد

زنجان (پانا) - جلسه شورای انجمن اولیا و مربیان استان زنجان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان و سایر اعضای شورا، در سالن شهید تجلی اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۸۴۰۱
لینک کوتاه کپی شد
جلسه شورای انجمن اولیا و مربیان استان زنجان برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، حسن مظفری مدیرکل آموزش و پرورش استان در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات و دغدغه مندی اعضای شورای انجمن استان، اظهار کرد: امروز ضرورت دارد در انجمن اولیا کمیته هایی تشکیل شود تا از مشارکت مادی و معنوی سایر بزرگواران بهره برده و بتوانیم در اسرع وقت برخی چالش‌های پیش رو را مرتفع کنیم.

وی با اشاره به ضرورت شناسایی معلمان فعال و زحمتکش از طریق مدیران و انجمن های اولیا و مربیان مدارس، گفت: از انجمن های مدارس انتظار می رود این معلمان عزیز و زحمت کش را شناسایی و تجلیل انجام دهند و قدردان زحمات آنان باشیم.

مظفری همچنین با اشاره به ضرورت تهیه تبلت برای دانش آموزان مناطق کم برخوردار، اظهار امیدواری کرد: انجمن های مدارس، دانش آموزانی که فاقد گوشی یا تبلت هستند را شناسایی کرده و مساعدت های لازم را داشته باشند.

در ادامه اصغر ابراهیمی، رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان ضمن تشکر از نمایندگان اولیا و مدیران مدارس استان اظهار کرد: در سند تحول بنیادین از مدرسه به عنوان کانون تربیتی محله نام برده شده و پیشرفت فرهنگی محله با محوریت مدرسه میسر می شود.

ابراهیمی گفت: مهمترین مکان برای ایجاد فرصت تربیتی خلاقانه مدارس است و خانواده‌ها باید مدرسه را به عنوان کانون تربیتی محله بشناسند.

شایان ذکر است در پایان این جلسه هر یک از اعضا شورا به بیان نظرات و پیشنهادات خود، حول دستور جلسه پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار