مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

حوزه ریاست باید الگوی تمام و کمال کاری و اخلاقی باشد

نیشابور (پانا) -مدیر کل آموزش و پرورش نیشابور عنوان کرد طراحی وظایف سازمان ها متناسب با ساختار سازمان ها انجام می شود و باید بر اساس آخرین سیاست ها حرکت کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۸۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد
حوزه ریاست باید الگوی تمام و کمال کاری و اخلاقی باشد

جلسه هماهنگی و تبیین برنامه های مربوط به کارشناسان حوزه مدیریت آموزش و پرورش در نیشابور برگزار شد.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با تجلیل از زحمات معاونت هماهنگی و پژوهش، گفت: طراحی وظایف سازمان ها متناسب با ساختار سازمان ها انجام می شود. ما مکلفیم بر اساس آخرین سیاست ها حرکت کرده و به گونه ای رفتار کنیم که به اهداف تبیین شده دست پیدا کنیم.

علیرضا کلیدری افزود: گزارشات و نامه های مربوط به حوزه مدیریت باید با نظارت کامل انجام شود و باید تلاش کنیم، اهداف و برنامه های مربوط به این حوزه را به نحو مطلوب و شایسته اجرایی کنیم. حوزه ریاست باید الگوی تمام و کمال کاری و اخلاقی بین سایر کارکنان باشد و با وجود شما نیروهای سرآمد یقینا این اتفاق مهم در نیشابور افتاده است. در هر نهادی ارزش های سازمانی آن نهاد باید حفظ شود و اگر این ارزش ها به مخاطره بیفتد هزینه های زیادی را به دنبال خواهد داشت.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: تکریم ارباب رجوع و احترام به مراجعه کنندگان به ویژه پیشکسوتان عزیز بر همه ما لازم و واجب است و باید ساز و کاری برای آنها تبیین شود تا از حقوق مردم به طور کامل صیانت شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار