گرامیداشت روز تکریم مادران و همسران شهدا در دبیرستان شاهد هاجر کاشمر

کاشمر (پانا )- با همت شورای مدرسه و شورای دانش آموزی برنامه های ویژه گرامیداشت روز تکریم مادران و همسران شهدا در دبیرستان شاهد هاجر کاشمر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۸۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد
گرامیداشت روز تکریم مادران و همسران شهدا در دبیرستان شاهد هاجر کاشمر

اکرم صمیمی مدیر دبیرستان شاهد هاجر کاشمر در راستای روز تکریم مادران و همسران شهدا بیان کرد: سالگرد وفات مادر دلاور مرد کربلا حضرت ابوالفضل (ع) که روز تکریم و گرامیداشت مادران و همسران شهدا نام گرفته را، گرامی می داریم.

وی گفت: این روز تکریم مادرانی است که به ندای پیر و مراد خود، معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) لبیک گفته و زینب گونه در حماسه هشت سال دفاع مقدس با تشویق همسران و فرزندان برومند خود آنها را برای حضور در جبهه ها آماده و آنها را تشویق می کردند.

صمیمی افزود: قطعا از من بپرسند لقب بزرگترین قلب دنیا به چه کسی می رسد بدون تردید نام مادر شهید را خواهم آورد. هر کسی فرزندی داشته باشد می داند که جگرگوشه اش را با دنیا عوض نخواهد کرد اما او فرزندش را در راه خدا داد تا آرمان ها حفظ شود، تا ارزش ها حفظ شود. چنین کسی که از بزرگترین دارایی اش برای حفظ ارزش ها می گذرد، اگر قلبی بزرگ ندارد پس چه چیز در درون اوست که اینگونه او را خدایی کرده است.

مدیر این دبیرستان تاکید کرد: به همین مناسبت شورای دانش آموزی با برنامه هایی از قبیل تولید محتوا، آشنایی با زندگی نامه حضرت ام البنین و معرفی کتاب های جذاب روز تکریم مادران و همسران شهدا را گرامی داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار