دهمین دوره مجلس دانش‌آموزی به صورت رسمی آغاز به کار کرد

۴ نماینده مجلس دانش‌آموزی مازندران حکم مشاور مدیرکل را دریافت کردند

ساری (پانا) - آیین افتتاحیه دهمین دوره مجلس دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران امروز به صورت برخط برگذار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۸۲۰۲
لینک کوتاه کپی شد
دهمین دوره مجلس دانش‌آموزی به صورت رسمی آغاز به کار کرد

مازندران ۴ نماینده در مجلس دانش‌آموزی کشور دارد؛ ابوالفضل علی‌نژاد، محمد محمدی، المیرا موسوی و ستایش فلاحتی. که به همراه مدیرکل آموزش و پرورش، معاون پرورشی و فرهنگی و سرپرست سازمان دانش‌آموزی مازندران در آیین افتتاحیه به صورت ویدئوکنفرانس شرکت کردند.

در کمیسیون علمی آموزشی به دنبال تربیت دانش‌آموز فعال و تمدن‌ساز هستیم

امروز در آیین افتتاحیه دهمین دوره مجلس دانش‌آموزی کشور، محمد محمدی رییس کمیسیون علمی آموزشی که استان‌های قطب چهار عضو آن هستند، نطق داشت.

او کمیسیون علمی آموزشی را از شاخص‌ترین کمیسیون‌های پنج‌گانه مجلس دانش‌آموزی برشمرد و گفت: «وقتی به رتبه‌های کنکور نگاه می‌کنیم، ۶۷ درصد از مدارس سمپاد، ۷ درصد از مدارس غیرانتفاعی و ۴ درصد از مدارس نمونه دولتی و ۵ درصد مدارس دولتی بوده‌اند. تأکید می‌کنم ۵ درصد. این یعنی امکانات آموزشی هم مانند سایر امکانات برای سرمایه‌داران و دهک‌های بالای این مملکت تعریف شده است.»

«ما در شورای سیاست‌گذاری کمیسیون، برنامه‌هایی همچون مدرسه اقتصادی (طرح افزایش مهارت‌های کسب‌ و کار و افزایش سهم آموزش و پرورش از تولید ناخالص داخلی) و جشنواره کرونا-مهارت و موارد بسیار دیگری در. استانی بیانیه گام دوم انقلاب را در دستور کار داریم.»

محمدی تأکید کرد که در کمیسیون علمی آموزشی به دنبال تربیت دانش‌آموزان فعال و تمدن‌ساز هستیم؛ آموزش‌هایی از جنس عدالت برای همه و برای تربیت سلیمانی های گام دوم.

امروز ابلاغ مشاور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به نمایندگان داده شد. در بخشی از این ابلاغ که به امضای مدیرکل رسیده، آمده است: «از اینکه در بین دانش‌آموزان فهیم استان، به عنوان نماینده مجلس شورای دانش‌آموزی مازندران انتخاب شده‌اید، به شما تبریک عرض می‌کنم و بدین وسیله جنابعالی را به سمت «مشاور» خود در حوزه دانش‌آموزی انتصاب می‌نمایم. امید است در سایه عنایات خداوند بزرگ و با تأسی به رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در فضای همدلی و هم افزایی در تصمیم‌گیری مناسب برای آینده آموزش و پرورش استان مازندران گام‌های ارزشمند بردارید.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار