در حاشیه بازرسی از مدارس منطقه ۱۸ مطرح شد:

بازرسان با ورود به سامانه شاد، نحوه آموزش معلمان و چگونگی حضور دانش‌آموزان را ارزیابی کردند

تهران ( پانا ) - بازرسان وزارت آموزش و پرورش و اداره کل شهر تهران، از فعالیت های آموزشی و پرورشی مدارس منطقه 18تهران بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۱۵۸۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد
بازرسان با ورود به سامانه شاد، نحوه آموزش معلمان و چگونگی حضور دانش‌آموزان را ارزیابی کردند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، حسن پیران، کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات منطقه 18گفت: پنج تیم بازرسی از وزارت آموزش و پرورش، اداره کل و منطقه در راستای اجرای طرح ملی پایش از فعالیت های آموزشی و پرورشی مدارس در منطقه 18 بازدید کردند.

پیران افزود: قلی زاده، حقیقت و پورمند با حضور در مدارس سطح منطقه، بر روند آموزش دانش آموزان در فضای مجازی، سامانه دانش آموزی شاد، اطلس آموزشی دانش آموزان، نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس، نحوه حضور همکاران و دانش آموزان در شبکه شاد در وضعیت های مختلف کرونایی، بررسی و جمع بندی نتایج امتحانات نوبت اول بازدید به عمل آوردند.

وی افزود: بازرسان با ورود به سامانه شاد، نحوه آموزش معلمان و چگونگی حضور دانش آموزان نظارت کرده و نیز با تماس تلفنی با دانش آموزان و اولیاء میزان رضایت مندی آنها را از آموزش مجازی جویا شدند. همچنین میزان کمیت و کیفیت اجرایی شدن برنامه های وزارت آموزش و پرورش در شرایط کرونایی حاکم بر کشور را مورد ارزیابی قرار دادند.

گفتنی است در حاشیه این بازدیدها راهکارهای پیشنهادی به مدارس جهت ارتقای بهبود کیفیت آموزش ارائه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار