با حضوررئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشوربرگزار شد:

رونمایی از کتاب «سید هادی موجانی » رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان تهران

تهران(پانا)- درراستای تکریم خیرین مدرسه ساز و به منظور معرفی اقدامات و زندگی ارزشمند آنان، به همت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آیین تکریم و رونمایی از کتاب زندگی‌نامه سید هادی موجانی، خیر مدرسه ساز و رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۸۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از کتاب «سید هادی موجانی » رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، جاسم حسین پور، مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان تهران در این مراسم گفت: استان تهران ۱۵۰پروژه در دست اجرا دارد که در این مدت طبق بازدیدهای صورت گرفته و با پیگیری‌های رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی اعتباری بالغ بر ۴۰۰میلیارد تومان برای آن تامین شد.

او اظهار امیدواری کرد با پیگیری‌هایی که انجام می‌شود و تعامل بین اداره نوسازی مدارس استان تهران، مجمع خیرین شهر تهران و شهرستانهای استان تهران صورت می‌گیرد تا مهر سال آینده شاهد بهره برداری تمام پروژه‌ها باشیم.

بنا بر این گزارش در این مراسم، قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور اظهار کرد: امسال گفته شد ۴۰ هزار کلاس درس نیمه تمام در سطح کشور وجود دارد که با مشارکت خیرین در شرایط بد اقتصادی کشور و گرانی مصالح و بیماری کرونا، تقریبا اکثر این کلاس ها به اتمام رسید.

او افزود: باید ۳۰۰ هزار کلاس درس در کشور ساخته شود تا به استاندارد جهانی نزدیک شویم. طرح‌هایی همچون آجر به آجر و پویش من مادرم، همه ایران فرزندان من، موجب می‌شود همه مردم بتوانند در امر مقدس مدرسه‌سازی مشارکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار