ناظر وزارتی:

نیازمند خلاقیت همه جانبه برای آموزش در شرایط کرونایی هستیم

تهران (پانا) - ناظر وزارتی در جلسه بررسی روند اجرای طرح پایش، ارتباط مستمر و منظم کارشناسان مناطق با مدیران، اولیا و دانش آموزان را لازمه ارائه آموزش با کیفیت دانست.

کد مطلب: ۱۱۵۸۰۶۴
لینک کوتاه کپی شد
نیازمند خلاقیت همه جانبه برای آموزش در شرایط کرونایی هستیم

به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 2 تهران، جلسه بررسی روند اجرای طرح پایش و رصد شاخص‌ های آموزشی ‌و پرورشی مدارس منطقه 2 تهران، با حضور ناظرین وزارتی، طالبی مدیر منطقه و کارشناسان برگزار شد.

شیرازی، ناظر وزارتی در خصوص طرح پایش گفت: معلمان مسئول کیفیت آموزش دانش آموزان هستند و لازم است از طریق شبکه آموزشی دانش‌آموز (شاد)، تلویزیون و بسته‌های آموزشی، آموزش‌های لازم را به دانش آموزان ارائه کنند. البته معلمان گرامی با خلاقیت‌های خود و شرایط حال دانش آموزان در هر مدرسه، به این عزیزان آموزش های لازم را می‌دهند.

وی در ادامه افزود: با ارتباط مستمر و منظم کارشناسان مناطق با مدیران، اولیا و دانش آموزان می توانیم از ارائه آموزش با کیفیت به تک‌تک دانش آموزان مطمئن شویم.

شیرازی گفت: بروز شرایط خاص مانند شیوع کرونا، نیازمند خلاقیت و مراقبت همه‌جانبه و جامع است. که در طرح پایش و رصد شاخص‌های آموزشی ‌و پرورشی مدارس بر اساس سه شاخص اصلی، پایش شاخص‌های آموزشی، شناسایی نقاط ضعف و قوت هر فعالیت و تقویت فعالیت‌های تأثیرگذار بر کیفیت یادگیری دانش آموزان در بستر مجازی انجام‌شده است.

محسن طالبی مدیر آموزش و پرورش نیز گفت: در منطقه 2 برای اطمینان از کیفیت آموزشی در مدارس در سه مرحله این طرح انجام شده است که در این شرایط کرونایی برای ما مهم است تا بدانیم همکار و دانش آموز در شبکه شاد مشکلی برای حضور و آموزش ندارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار