علی ابوالفضلی سکان دار معاونت پرورشی و تربیت بدنی نیشابور شد

نیشابور (پانا) - مراسم تودیع و معارفه معاون پرورشی و تربیت بدنی و تودیع معاونت پژوهش و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش نیشابور در محل دفتر مدیریت این مجموعه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۹۹۵
لینک کوتاه کپی شد
علی ابوالفضلی سکان دار معاونت پرورشی و تربیت بدنی نیشابور شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش نیشابور، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان با قدردانی از زحمات و تلاش های ارزنده معاونان اسبق این دو حوزه، گفت: معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش نیشابور مقرر بود در ابتدای مهرماه بازنسته شود، ولی با صلاحدید و حکم این مدیریت تاکنون فعالیت و برنامه های خود را در این حوزه ادامه داد. وی شخصیتی صد در صد زلال بوده و از مدرسین تراز اول نیشابور به شمار می رود و دارای رزومه بسیار موفقی است که بنا به درخواست خود، امروز به افتخار بازنشستگی نائل شد.

علیرضا کلیدری افزود: آموزش و پرورش یک خانواده است و یقینا اثرات ماندگار بعضی از انسان ها از جنبه های مختلف اخلاقی و علمی به عنوان الگوی تمام عیار نسل جوان باقی خواهد ماند.

وی ادامه داد: با نظر به تغییرات ساختاری و تقلیل و فشرده سازی بعضی از پست ها در آموزش و پرورش، معاونت پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی نیز از سیستم حذف می شود و از زحمات همکار پرتلاش، داوود عظیمی به عنوان معاون اسبق این حوزه تشکر می شود. یقینا صیانت از جایگاه رفیع این شخصیت بزرگ و اخلاقی وظیفه همه ما به شمار می رود.

به دلیل تداخل جلسه ستاد نماز جمعه شهرستان با بخش انتهایی مراسم تودیع و معارفه، امام جمعه و اعضای ستاد نماز جمعه نیشابور نیز در مراسم تودیع و معارفه معاونت پرورشی و تربیت بدنی حضور یافته و رنگ و بوی معنوی بر این مراسم بخشیده شد.

در این مراسم از زحمات مجید شورورزی به عنوان معاون سابق پرورشی و تربیت بدنی تجلیل و علی ابوالفضلی به عنوان معاون جدید پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش معارفه شد.

علی ابوالفضلی که از امروز سکان دار حوزه پرورشی و تربیت بدنی شد، معاونت پرورشی شهرستان فیروزه، معاونت هماهنگی اموزش و پرورش نیشابور و مسئولیت کانون فرهنگی تربیتی همبستگی فرزندان شاهد نیشابور را در کارنامه خود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار