با حضور معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

بازدیداز روند فعالیت مدارس اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - در جلسه‌ای با حضورمعاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، نحوه ایجاد 13 استودیو ضبط فیلم و تولید محتوا و اهدای بیش از 190 تبلت و تلفن همراه به دانش‌آموزان نیازمنددر آموزش و پرورش اسلامشهر بررسی شد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۹۲۰
لینک کوتاه کپی شد
بازدیداز روند فعالیت مدارس اسلامشهر

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر، غلامرضا بختیاری و هیئت همراه، از روند فعالیت مدارس در فرآیند آموزشی بستر شبکه شاد، رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کیفیت آموزشی و اقدامات انجام شده توسط مدارس شهرستان اسلامشهر جهت دانش‌آموزانی که به شبکه شاد دسترسی ندارند، نحوه تهیه و توزیع درسنامه و سی‌دی‌های آموزشی و نحوه برگزاری کلاس‌های حضوری در بهمن ماه بازید کردند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در نشستی با اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش شهرستان ضمن قدردانی از تلاش مدیران و معلمان مدارس شهرستان در شرایط سخت بیماری کرونا به بحث و تبادل نظر پیرامون طرح‌ها وبرنامه‌های آموزش و پرورش که از شروع سال تحصیلی تاکنون صورت پذیرفته است، پرداخت.

همچنین در ادامه جلسه نحوه ایجاد 13 استودیو ضبط فیلم و تولید محتوا، اهدای بیش از 190 تبلت و تلفن همراه به دانش‌آموزان نیازمند و تلاش جهت جذب حداکثری نوآموزان پیش دبستانی مورد بررسی و تبادل نظر انجام گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار