اعلام اسامی مدارس منتخب طرح سی و سه روزه قرآنی در ناحیه یک شهرری

شهرری(پانا)- کارشناس مسئول آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، از اعلام اسامی مدارس منتخب طرح سی و سه روزه قرآنی توسط کمیته داوری منطقه آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در مدارس ابتدایی، خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد
اعلام اسامی مدارس منتخب طرح سی و سه روزه قرآنی در ناحیه یک شهرری

سمیه میری در تشریح این خبر به پانا گفت: طرح سی و سه روزه قرآنی با هدف توسعه فرهنگ قرآن و عترت و الفت هرچه بیشتر دانش‌آموزان ابتدایی با مفاهیم نورانی کلام وحی از سوی معاونت آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در بستر فضای مجازی برگزار شد که ضمن تشکر از زحمات تمام همکارانم در اجرای کیفی این طرح در این شرایط سخت کرونایی، برگزیدگان اجرای کیفی طرح سی و سه روزه قرآنی منتخب شده توسط کمیته داوری منطقه آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در مدارس ابتدایی، از ۵۷ مدرسه مشمول این طرح به شرح زیر اعلام شد: دبستان حبیب‌پور دختران، دبستان پیام دختران، دبستان شاهد لاله‌ها، دبستان شهید غیوری1.

میری افزود: همچنین دو مدرسه نرجس‌خاتون و شهید صدوقی2، هم در نظر‌سنجی‌های صورت گرفته در مدارس بالاترین امتیاز نظرسنجی را به خود اختصاص داده‌اند. امید است، که در سایه‌سار قرآن‌کریم، پیشرو در اهداف عالیه نظام آموزش و پرورش باشیم.

خبرنگار: سمیه نیک فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار