همکاری بنیاد شهید با جشنواره تئاتر فجر

تهران (پانا) - اداره کل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران با حمایت از بخش ویژه تئاتر خیابانی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر با عنوان «سرباز انقلاب»، با این رویداد مهم تئاتر ایران همکاری می کند.

کد مطلب: ۱۱۵۷۶۵۲
لینک کوتاه کپی شد
همکاری بنیاد شهید با جشنواره تئاتر فجر

به گزارش اداره کل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران، سید مرتضی حسینی مدیرکل امور هنری بنیاد درباره همکاری و حضور این مرکز در برگزاری سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر گفت: هنر تئاتر اهمیت بسزایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد. از سال ۱۳۸۴ یعنی زمان شکل گیری اداره هنرهای نمایشی بنیاد تا کنون هنر نمایش بخصوص تئاتر خیابانی با در نظر گرفتن ویژگی های منحصر بفردی که به جهت اجرا و نوع ارتباط با مخاطب دارد همواره مورد توجه این اداره کل بوده و در برنامه های سالانه و فصلی اداره هنرهای نمایشی بنیاد شهید و امورایثارگران نقش بسزایی بر عهده داشته است.
وی در ادامه سخنان خود توضیح داد: با در نظر گرفتن برنامه های مصوب سالانه اداره کل امور هنری بنیاد شهید و همچنین با هماهنگی و موافقت جناب آقای حسین مسافرآستانه دبیر محترم سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر، طرح اجرای بخش ویژه ای با محوریت موضوع شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و شهدای محور مقاومت در فراخوان جشنواره تئاتر فجر طراحی و تهیه شد. طبق هماهنگی های انجام شده مقرر شد این بخش نیز طبق روال سایر بخش های جشنواره تئاتر فجر زیر نظر مستقیم دبیر جشنواره و با حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شود.
حسینی ضمن قدردانی و تشکر از استقبال قابل توجه هنرمندان تئاتر خیابانی برای حضور در این بخش و ارسال آثار به دبیرخانه سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر اظهار کرد: تولید و عرضه تئاتر خیابانی با موضوع مطرح شده کار سخت و دشواری است که به لطف خدا هنرمندان سخت کوش و ارزشمند تئاتر کشور با تعهد و تلاش بسیار آثار ارزشمندی را برای این بخش تداراک دیده اند.
سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر ۱۱ الی ۲۰ بهمن سال جاری به دبیری حسین مسافر آستانه برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار