در جلسه امروز روسای فدراسیون های جودو و ورزش دانش‌آموزی مطرح شد:

پیشنهاد میراسماعیلی برای اضافه شدن دفاع شخصی به انجمن ورزش‌های دانش‌آموزی

تهران (پانا) - جلسه آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو با بابویی رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی امروز دوشنبه 6 بهمن ماه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۵۴۲
لینک کوتاه کپی شد
پیشنهاد میراسماعیلی برای اضافه شدن دفاع شخصی به انجمن ورزش‌های دانش‌آموزی

میراسماعیلی در این نشست، با بیان اینکه باید به ورزش دانش آموزی، بیش از پیش ، بها داده شود، اظهار کرد: رشته جودو، سال گذشته بعد از 10 سال دوباره به ورزش دانش آموزی اضافه شد، اگر کرونا نبود المپیاد دانش آموزی همین امسال با حضور این رشته پرطرفدار برگزار می شد، سال آینده این مسابقات مهم را در پیش داریم، من آینده جودو دانش آموزی را روشن می بینم و اعلام می دارم که فدراسیون جودو آمادگی این را دارد که از جودو دانش آموزی حمایت کند، البته امیدواریم که در بحث بودجه فدراسیون دانش آموزی بازنگری شود.

رئیس فدراسیون جودو، پیشنهاد داد: از آنجا که وزارت ورزش و جوانان، مسئولیت رشته دفاع شخصی را به فدراسیون جودو واگذار کرده است و باتوجه به آسیب های اجتماعی که امروزه در جامعه ما بسیار زیاد شده است، آموزش دفاع شخصی به عنوان یک رشته کاربردی برای دانش آموزان واجب است و نقش بسزایی در بالابردن اعتماد بنفس نونهالان و نوجوانان محصل دارد، من پیشنهاد می کنم که این رشته نیز به ورزش های دانش آموزی اضافه شود.

بابویی، رئیس فدراسیون دانش آموزی نیز ضمن بیان گزارشی از عملکرد این فدراسیون ، از حمایت های میراسماعیلی از ورزش آموزش و پرورش قدردانی کرد و گفت: برای رساندن ورزش دانش آموزی به اوج و توسعه آن به این نتیجه رسیدیم که از ظرفیت ورزش سراسر کشور استفاده کنیم در همین راستا، انحصار انتصاب روسای انجمن ورزشی جودو مدارس کشور را از تهران خارج و از ظرفیت های سراسر ایران استفاده کرده ایم و تاکنون با ۱۵ فدراسیون تعامل داشته ایم.

وی همچنین از اضافه شدن رشته دفاع شخصی به انجمن های فدراسیون ورزش های دانش آموزی استقبال کرد و قول مساعد داد که اقدامات لازم را برای عملی کردن این پیشنهاد انجام دهد.

لازم به ذکراست، در جلسه امروز، عباسی و تقی زاده نایب رئیس و دبیر فدراسیون ورزش های دانش آموزی، پناهی سرپرست هیئت جودو همدان، فریدی، حمیدرضا کریمی ناصر، دبیر و مشاور سرپرست هیئت همدان نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار