مشاوران توانمند به کمک مناطق آسیب‌پذیر می‌آیند

ورامین(پانا)- کارشناس امور بانوان آموزش و پرورش ورامین از برگزاری جلسه مشاوران امور بانوان قطب 3 به میزبانی آموزش و پرورش ورامین خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۰۹۳
لینک کوتاه کپی شد
مشاوران توانمند به کمک مناطق آسیب‌پذیر می‌آیند

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ورامین، با حضورسروش کریمی، مشاورمدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در امور بانوان، جلسه هماهنگی کارشناسان امور بانوان مناطق ورامین، پاکدشت، قرچک، پیشوا و جوادآباد با هدف برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های امور بانوان در مدارس پرخطر برگزار شد.

در این جلسه کریمی ضمن تأکید بر اولویت رفع مشکلات مناطق آسیب‌پذیر گفت: رویکرد تعامل محوری از مهمترین اقداماتی است که می‌توان مناطق همجوار به عنوان منطقه معین به آن می‌پردازند. در این رویکرد مناطق با اعزام مشاورین توانمند، منطقه آسیب پذیر را مساعدت می کنند.

عفت صادقی نیز در این جلسه گفت: به یمن تقارن تولد حضرت زهرا(س) با دهه فجر، به منظور بزرگداشت مقام زن دو برنامه به صورت قطبی برگزار خواهد شد که این دو طرح عبارتند از:«طرح کارآفرینی فرهنگیان"» و «مطلع مهر».

او در ادامه افزود: طرحمطلع مهر، مربوط به زوج‌های فرهنگی است که حداکثر بیش از 5 سال از ازدواجشان نگذشته باشد. در این طرح 3 کارگاه با عناوین بهداشتی، روان شناسی و اعتقادی به صورت مجزا برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار