مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر:

معرفی شورای آموزش و پرورش شهرستان ابهر به عنوان شورای آموزش و پرورش برتر استان

زنجان ( پانا )- شورای آموزش و پرورش شهرستان ابهر به عنوان شورای آموزش و پرورش برتر استان معرفی شد.

کد مطلب: ۱۱۵۶۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد
معرفی شورای آموزش و پرورش شهرستان ابهر به عنوان شورای آموزش و پرورش برتر استان

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان ابهر شورای آموزش و پرورش شهرستان ابهر به عنوان شورای آموزش و پرورش برتر استان معرفی شد.

محمدحسین شریفی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر با اشاره به اینکه جلسات شورای آموزش و پرورش شهرستان ابهر به صورت منظم و با برنامه ریزی برگزار میشود گفت: شورای آموزش و پرورش شهرستان ابهر در طول یک سال گذشته 93 مصوبه داشته که از این تعداد 84 مصوبه به طور کامل اجرا شده، 1مصوبه به دلیل شرایط کرونایی اجرا نشده، 2 مصوبه در حدود 50 درصد اجرا شده و 6 مصوبه در حال پیگیری می باشد.

وی با تاکید بر اینکه 28 مصوبه در حوزه آموزشی، 11 مصوبه پرورشی، 2 مصوبه اداری، 10 مصوبه مالی، 7 مصوبه عمرانی، 16 مصوبه رفاهی و خدماتی، 5 مصوبه پژوهشی و 14 مصوبه در سایر حوزه ها در طول یک سال تصویب شده است خاطرنشان کرد: در این مدت تلاش شده تا دستور کارهای مطرح شده در شورای آموزش و پرورش بر مبنای نیازسنجی های پژوهشی و برنامه ریزی منظم و دقیق انجام شود.

این مقام مسئول تعداد جلسات برگزار شده، تنظیم و ارسال صورت جلسات، تعداد و درصد اجرای مصوبات، تعداد اعضا و میزان مشارکت خیرین را از شاخص های رتبه بندی شوراهای آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود: در طول سال مبلغ 4 میلیارد و 100 میلیون ریال در حوزه جلب مشارکت های مردمی در مدارس داشته ایم.

شریفی ضمن تشکر و قدردانی از کمک های خیرین در حوزه آموزش و پرورش اظهار داشت: مبلغ 8 میلیارد و 654 میلیون ریال به صورت نقدی و غیر نقدی در قالب تهیه تبلت و گوشی توسط خیرین، دستگاه ها و نهادهای دولتی و غیردولتی جلب مشارکت شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر ضمن قدردانی از مسئولین و اعضای شورای آموزش و پرورش به جهت برگزاری منظم و دقیق جلسات و پیگیری مصوبات گفت: باید تلاش کنیم تا با برنامه ریزی دقیق و کارشناسی با رویکرد پژوهشی شاهد ارتقا کیفیت جلسات شورای آموزش و پرورش و ارتقا شاخص ها در این حوزه باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار