به مناسبت دهه مبارک فجر:

سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد پویش دانش آموزی یاوران انقلاب را برگزار می کند

یاسوج (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد این سازمان همه ساله و در ایام دهه فجر اقدام به برگزاری سلسله همایش های یاوران انقلاب با هدف گرامیداشت این رویداد بزرگ و به نمایش گذاشتن توانمندی ها، نظم وانسجام تشکیلاتی می کند.

کد مطلب: ۱۱۵۶۲۹۲
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد پویش دانش آموزی یاوران انقلاب را برگزار می کند

سید نظام مرادی در گفت و گو با پانا اظهار کرد: با توجه به شرایط کنونی و ضرورت مقابله با شیوع کرونا و ایجاد و توسعه زیرساخت های فضای مجازی و شبکه شاد، اغلب برنامه ها و فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی سازمان به درون خانه ها و خانواده ها و در بستر شبکه شاد سوق داده شده است. از این رو در سال جاری پویش دانش آموزی یاوران انقلاب و دومین یادواره مکتب تربیتی شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف تولید محتوا در بستر شبکه شاد توسط دانش آموزان و مربیان برگزار می شود.

مدیر سازمان دانش آموزی هدف از برگزاری این پویش را گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر و تجلیل از فجر آفرینان، تبیین ابعاد تربیتی شخصیت حضرت زهرا (س) ، امام خمینی(ره)، بیانیه گام دوم انقلاب، استکبارستیزی، پیوند نسلی انقلاب، بهره‌مندی از قابلیت‌های تشکل پیشتازان و مهارت‌های تشکیلاتی در شاداب‌سازی محیط خانه و خانواده بیان کرد.

مرادی گفت: دانش آموزان و مربیان باید در محورهای معرفتی، شاداب سازی، فضاسازی منازل، مجری گری، شعر و دکلمه، ثبت خاطره و سرود همگانی که هر کدام شامل موضوعات مختلفی است محتوای تولیدی خود را در قالب فیلم، عکس، پوستر، موشن گرافی، اینفوگرافی، نقاشی و انیمیشن تهیه کنند.

او تاکید کرد: ملبس بودن اعضاء و مربیان به لباس فرم تشکیلاتی، رعایت حجاب و پوشش اسلامی در فیلم و عکسهای تولید شده الزامی است. حضور اولیاء در کنار پیشتازان نیز می‌تواند زینت بخش این پویش باشد.

دانش آموزان از یکم بهمن ماه لغایت 30 بهمن فرصت دارند آثار تولیدی خود را (با حجم حداکثر 10 مگابایت) از طریق سازمان دانش آموزی شهرستان و مناطق به سازمان دانش آموزی استان ارسال کنند.

محورهای موضوعی شامل موارد داخل جدول زیر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار