کارگاه آموزشی اصول و فنون مصاحبه بالینی در جم برگزار شد

جم(پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم از برگزاری کارگاه آموزشی اصول و فنون مصاحبه بالینی در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۶۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه آموزشی اصول و فنون مصاحبه بالینی در جم برگزار شد

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جم، عبدالحسین اعتماد از برگزاری کارگاه آموزشی اصول و فنون مصاحبه بالینی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در راستای توانمندسازی مشاوران مدارس، کارگاه آموزشی اصول و فنون مصاحبه بالینی با رویکرد cbt در جم برگزار شد.

وی افزود: در این کارگاه آموزشی که بصورت مجازی برگزار شد، تکنیک های مصاحبه بالینی، مصاحبه فرهنگی بر اساس dam5، تکنیک های مشاوره، تشخیص و سنجش اختلالات روانی به همراه نرم افزار آموزش داده شد.

مدیر آموزش و پرورش جم گفت: این کارگاه آموزشی با حضور مدرس برجسته کشوری دکتر سالم جعفری و شرکت مشاوران 15 منطقه استان بوشهر به میزبانی هسته مشاوره آموزش و پرورش جم برگزار شد.

اعتماد با بیان اینکه توانمندسازی نیروی انسانی در دستور کار این مدیریت قرار دارد، خاطرنشان کرد: توانمندسازی نیروی انسانی و تقویت بنیه علمی دانش آموزان و معلمان در دستور کار این مجموعه قرار دارد و برای دسترسی به این مهم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وی یادآور شد: دانش‌آموزان شهرستان جم دارای پتانسیل و استعدادهای درخشانی هستند و برای شکوفا کردن استعدادهای این عزیزان از تمام ظرفیت و توان موجود بهره خواهیم برد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار