سیرجان شهر مازادهای استقلال

یاغی جدید آبی‌ها شاگرد قلعه‌نویی می‌شود

تهران (پانا) - امیر قلعه‌نویی قصد دارد یکی از بازیکنان استقلال را که در لیست مازاد این تیم قرار گرفته به سیرجان بیاورد تا این تیم استقلالی‌تر از قبل شود.

کد مطلب: ۱۱۵۵۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد
سیرجان شهر مازادهای استقلال

گل‌گهر سیرجان که تا چند هفته ابتدایی لیگ برتر تبدیل به شگفتی‌ساز مسابقات شده بود و حتی در مقطعی به صدر جدول لیگ برتر هم رسید، سه هفته است روی نوار ناکامی افتاده و به رده ششم جدول رده‌بندی رسیده است؛ روندی که امیر قلعه‌نویی را مجاب کرده تا دست به ترمیم تیمش زده و لیست خرید زمستانی خود را به مدیران این تیم متمول دهد.

در همین راستا پس از اینکه این تیم آبی‌پوش با مرتضی تبریزی مهاجم فصل گذشته استقلال تهران قرارداد امضا کرد، یکی دیگر از بازیکنان استقلال هم در مسیر این تیم است و به زودی قراردادش را با گل گهر امضا خواهد کرد تا جمع استقلالی‌ها در سیرجان جمع‌تر شود.

فرشید باقری هافبک استقلال که طی سه فصل اخیر حاشیه‌های مختلفی را داشته و سرانجام توسط محمود فکری در لیست مازاد این تیم قرار گرفت، گزینه‌ای است که امیر قلعه‌نویی نامش را به مدیران گل گهر داده و آنها در تلاش هستند تا با این بازیکن به توافق نهایی برسند و پس از دریافت رضایت‌نامه از استقلال، قرارداد رسمی با این یاغی استقلال امضا شود.

علاوه بر فرشید باقری، گل گهر در لیست خود استقلالی‌ها دیگری را هم دارد. آرمین سهرابیان، بهنام برزای، میلاد زکی‌پور، محسن کریمی، گادوین منشا و مرتضی تبریزی بازیکن‌هایی هستند که طی سه فصل گذشته برای استقلال بازی کرده‌اند و در نیم فصل دوم پیراهن گل گهر سیرجان را بر تن خواهند کرد.

در بین این اسامی، نکته جالب توجه این است که به غیر از گادوین منشا، سایر گزینه‌ها جدایی دوستانه‌ای از استقلال نداشته‌اند و در ماجرای جدا شدن‌شان از این تیم پرهوادار، حاشیه‌هایی ایجاد شده بود و به نوعی انگیزه بالایی برای اثبات خودشان به استقلال دارند و در این مسیر فصل جاری گل گهر تبدیل به پایگاه خوبی برای آنها شده تا با هدایت امیر قلعه‌نویی به هدف خود برسند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار