معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری:

ویژه‌ برنامه‌های ایام دهه‌‌فجر را هر‌چه باشکوه‌تر برگزار می‌کنیم

شهرری(پانا)- در آستانه دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با برنامه‌های متنوع، چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی می دارد.

کد مطلب: ۱۱۵۵۳۵۵
لینک کوتاه کپی شد
ویژه‌ برنامه‌های ایام دهه‌‌فجر را هر‌چه باشکوه‌تر برگزار می‌کنیم

رحمت‌الله قاسمی‌پور معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری، در جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های ایام دهه‌فجر اظهار کرد: در نخستین سال از دهه پنجم انقلاب قرار داریم، که بر اساس تصمیم معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، شعار محوری دهه‌فجر امسال انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایت‌مداری، جهاد و مقاومت انتخاب شده است. در همین راستا آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، در نظر دارد که ویژه ‌برنامه‌های ایام دهه‌فجر را هر چه باشکوه‌تر برگزار کند. برهمین اساس همه مدارس منطقه با مشارکت دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی در راستای بزرگداشت این ایام، حضور فعال و با نشاطی خواهند داشت.
معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری، در ادامه خاطرنشان کرد: در دهه‌فجر امسال تمامی برنامه‌های فرهنگی، هنری، قرآنی و ورزشی در فضای اپلیکیشن شاد برگزار می‌شود. زنگ انقلاب با حضور تمامی فرهنگیان و دانش‌آموزان، در ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه روز یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ در فضای‌مجازی انجام می‌شود.
قاسمی‌پور، از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تقدیر از مدارس برتر، غبارروبی حرم امام خمینی(ره)، تهیه محتواهای الکترونیکی در خصوص دستاوردهای انقلاب‌اسلامی، جنگ‌های شادی ویژه دانش‌آموزان، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و قرآن و عترت و نماز را اعلام کرد.

خبرنگار: سمیه نیک فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار