رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر:

ضرورت آشناسازی کودکان با مفاهیم و آموزه‌های دینی و شناخت کامل سیره اهل بیت (ع)

اسلامشهر (پانا) - مراسم تجلیل از شرکت کنندگان مسابقه من و اسباب بازی هایم با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهردر دارالقرآن شهرداری اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۵۳۲۳
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت آشناسازی کودکان با مفاهیم و آموزه‌های دینی و شناخت کامل سیره اهل بیت (ع)

به گزارش روابط عمومی دارالقرآن شهرداری اسلامشهر در این مراسم، مهدی کرمی، مدیر دارالقرآن شهرداری اسلامشهر،در سخنانی به ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های قرآنی مجموعه در ایام کرونا پرداخت و اظهار کرد: زحمات و فعالیت‌های آموزشی،قرآنی پرسنل و مربیان این مجموعه سبب شد تا علی رغم تعطیلی بسیاری از مراکز قرآنی در این ایام، همچنان بتوانند در سطح شهرستان اسلامشهر پیشتاز باشند که این امر نتیجه حمایت‌های همه جانبه اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار اسلامشهر است.

در ادامه برنامه، اورینب مسرور، رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر نیز در سخنانی، ضمن تأکید بر حضور کودکان در مناسبت‌های مذهبی افزود: حضور کودکان در این مراسمات در آشناسازی آنان با مفاهیم و آموزه‌های دینی و شناخت کامل سیره اهل بیت (ع) بسیار کارساز است.

او گفت: آشنایی و شناخت اهل ‌یت (ع) آثار فراوان روحی و معنوی برای کودک دارد که از نظر تربیتی قابل توجه است و معرفت اهل بیت (ع) موجب پرورش روحیه ایثار، فداکاری، عزت نفس، کمک به محرومان و نظایر آن می‌شود که در هر شرایطی برای یک مسلمان لازم است.

رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهرتأکید کرد: برای تربیت صحیح کودکان و آشنا سازی آنان با آموزه‌های، شیوه‌های متعددی وجود دارد و دارالقرآن شهرداری اسلامشهر با برگزاری این مسابقه و قراردادن کودکان در چنین فضایی، توانست به این هدف دست یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار