جانشین فرمانده کل ارتش: ناو موشک انداز «زره» قابلیت بیشتری نسبت به ناوهای قبلی دارد

تهران (پانا) -  جانشین فرمانده کل ارتش گفت: ناو موشک‌انداز «زره» نسبت به ناوهای موشک‌اندازی که در گذشته ساخته شده از قابلیت عملیاتی بیشتری برخوردار است.

کد مطلب: ۱۱۵۵۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد
جانشین فرمانده کل ارتش: ناو موشک انداز «زره» قابلیت بیشتری  نسبت به ناوهای قبلی دارد

به گزارش روابط عمومی ارتش، سرتیپ محمدحسین دادرس درباره الحاق تجهیزات دریایی جدید به ناوگان نیروی دریایی اظهار کرد: ناو موشک انداز «زره» نسبت به ناوهای موشک‌اندازی که در گذشته طراحی و ساخته شده از قابلیت عملیاتی بالاتری برخوردار است.

جانشین فرمانده کل ارتش ضمن تشریح اقدام ارزشمند نیروی دریایی در تغییر کاربری شناور تجاری ناو بندر مکران برای پشتیبانی و حضور مستمر در آبهای آزاد و اقیانوس ها گفت: امروز ارتش در تمامی عرصه‌ها آماده است و توان لازم را جهت پاسخگویی به دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را دارد و تجهیزاتی که اخیراً الحاق شده‌اند، بر اقتدار دریایی ما می‌افزایند.

سرتیپ دادرس با بیان اینکه ارتش در حوزه هواپیمایی تلاش فزاینده‌ای داشته و به یشرفت‌های قابل توجهی دست یافته است، افزود: ما در حوزه پهپادی، موشکی، عرصه دریا و پدافند آمادگی بسیار بالایی داریم و همواره به دنبال افزایش توان در عرصه‌های مختلف هستیم.

وی با اشاره به تمرین گسترده پهپادی ارتش که اخیراً در سمنان برگزار شد، گفت: به کارگیری صدها پهپاد در این رزمایش بیانگر توان پهپادی و حرکت بر لبه دانش روز دنیا بود. آنچه که مشاهده شد، یک چارچوب قابل ارائه در محل استقرار پهپادها بود، در حالی که باطن آن متفاوت تر و بسیار مستحکم و مطابق با نیازهای شناسایی و عملیاتی است.

جانشین فرمانده کل ارتش خاطر نشان کرد: همه سامانه‌های پهپادی ما آماده اجرای مأموریت در مناطق دوردست هستند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار