مدیر آموزش و پرورش قرچک:

12 مدرسه به همت خیرین در قرچک ساخته شد

قرچک (پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک خبر داد به همت خیرین نیک اندیش که دغذغه فعالیت‌های آموزشی دارند 12 مدرسه در قرچک توسط خیرین ساخته شده است.

کد مطلب: ۱۱۵۵۰۰۰
لینک کوتاه کپی شد
12 مدرسه  به همت خیرین در قرچک ساخته شد

رضا داورزنی با اشاره به اینکه پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش مصادف با هفته شورای آموزش و پرورش است، اظهار کرد: ارزشمندترین و مترقی‌ترین قوانین پس از انقلاب که توسط مجلس شورای اسلامی تصویب شد قانون تشکیل شورای آموزش و پرورش است تا حضور و مشارکت مردم و مسوولان در امر تعلیم و تربیت فراهم شود.
او در ادامه افزود: خوشبختانه کمک‌های خوبی به آموزش و پرورش توسط فرماندار قرچک به‌عنوان رئیس شورای آموزش و پرورش و سایر مسئولان ارشد در راستای تعامل بین دستگاه‌ها شده است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک خاطرنشان‌کرد: حوزه فعالیت آموزش و پرورش علاوه بر اینکه مهم، با اهمیت و مقدس است از گستردگی و حجم بالایی برخوردار است و جزو لاینفک زندگی اجتماعی مردم است، پس آحاد مردم و مسوولین در این امر باید مشارکت داشته باشند.
داورزنی با اشاره به اینکه در فضاهای آموزشی، تربیتی و ورزشی قرچک کمبود داریم، گفت: در سند تحول بنیادین، سرانه آموزشی برای هر دانش‌آموز ۸ متر و ۳۹ سانتی‌متر در نظر گرفته شده ولی در قرچک نصف این فضا را هم نداریم.
او گفت: برای توسعه این فضاها کمکهای دولتی کافی نیست پس نقش و نگاه ویژه مسئولان و شهرستان و سایر دستگاهها به ویژه مردم و خیرین به آموزش و پرورش بسیار پر رنگ است.
داورزنی با بیان اینکه تا به امروز ۱۲ مدرسه در قرچک توسط خیرین ساخته شده است، افزود: باید مصوبات قابل اجرا در این شورا مصوب شود تا مشکلات رفع شود و آنچه رسالت همه ما یعنی تربیت نسل پویا و متدین است اتفاق بیفتد.
او در پایان تعمیر و تجهیز کانون فرهنگی هنری ملائک را لازم و ضروری دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار