کسب رتبه برترشورای آموزش و پرورش توسط آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران

تهران(پانا)- آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در ارزیابی سالانه شوراهای آموزش و پرورش کشور رتبه برتر از حیث عملکرد دبیرخانه را کسب کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۹۵۰
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه برترشورای آموزش و پرورش توسط آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، لوح تقدیری با امضای محسن‌حاجی میرزایی وزیر آموزش‌و‌پرورش و عبدالرضا رحمانی فضلی ‌وزیر کشور به اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اهداء شد.

بنا بر این گزارش در متن این‌تقدیرنامه که‌به محمد‌صیدلو مدیرکل‌ آموزش‌‌و‌پرورش ‌شهرستان‌های ‌استان‌‌تهران ‌به‌عنوان ‌دبیرشورای آموزش‌و‌پرورش شهرستان‌های استان تهران تقدیم شد آمده است با توجه به اینکه بر اساس ارزیابی‌های انجام شده از عملکرد شورای آموزش و پرورش استان‌ها در سال 1398 شهرستان‌های تهران به کسب رتبه برتر در سطح کشور از حیث عملکرد دبیرخانه نائل‌شده‌است.

یقینا این موفقیت مرهون تلاش جنابعالی به عنوان دبیر شوراهای آموزش‌و‌پرورش و سایر اعضاست .ضمن تشکر و قدر دانی از تلاش های جنابعالی در جهت تحقق مشارکت مردم و بهره گیری از کلیه منابع و امکانات استان برای تعالی نظام تعلیم و تربیت ، توفیق روز افزونتان را در پیروی از منویات مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) در انجام هرچه شایسته‌تر این رسالت مهم از درگاه‌پروردگار قادر متعال خواستاریم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار