توزیع 130بسته معیشتی دبیرستان فرزان بیرجندبین دانش آموزان محروم

بیرجند(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: 130بسته معیشتی اهدایی دانش آموزان، معلمان و خیرین دبیرستان فرزان بیرجند بین دانش آموزان محروم و آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۶۰۴
لینک کوتاه کپی شد
توزیع 130بسته معیشتی  دبیرستان فرزان بیرجندبین دانش آموزان محروم

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، محمد علی واقعی صبح امروز در آیین توزیع این هدایا اظهار کرد: ارزش این هدایا 32 میلیون و 500 هزار تومان است که هر بسته ی معیشتی شامل قند، روغن، برنج، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، حبوبات، سویا و چای می شود .

وی، با اشاره به توزیع 124 هزار و 277 بسته معیشتی، لوازم التحریر، البسه و بهداشتی از ابتدای شیوع کرونا بین دانش آموزان محروم و آسیب دیده از کرونا با مشارکت فرهنگیان، دانش آموزان، خیرین و دستگاه های اجرایی استان در قالب رزمایش کمک های مومنانه و پویش های لبخند رضایت، ایران همدل و مهربانی عنوان کرد: حضور پرشور و گسترده فرهنگیان استان در پویش ملی«من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» حکایت از عزم جزم پرچمداران تعلیم و تربیت برای تحقق عدالت آموزشی در تمام عرصه ها دارد.

به گفته واقعی، پویش «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند ‌من» با رویکرد مشارکت بیشتر بانوان در امور مدرسه‌سازی از اوایل دیماه در بهارستان علم و ادب رونمایی و آغاز شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار