مینایی پور در جلسه طرح نهضت ملی هدایت عنوان کرد؛

حمایت‌های مادرانه زنان در خدمت اجرای طرح نهضت ملی (هدایت) در آموزش و پرورش

تهران (پانا) - جلسه برخط طرح نهضت ملی هدایت با حضور ابتکار معاون امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری، حسینی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس استثنایی و مینایی پور مشاور امور زنان وزیر آموزش و پرورش جمعی از مدیران کل دفاتر امور زنان در استانداری‌ها و مشاوران امور زنان ادارات کل آموزش و پرورش سراسر کشور در سازمان مدارس استثنایی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد
حمایت‌های مادرانه زنان در خدمت اجرای طرح نهضت ملی (هدایت) در آموزش و پرورش

به گزارش روابط عمومی حوزه زنان آموزش و پرورش، در این جلسه که با تلاوتی چند از قرآن مجید آغاز شد ، مینایی پور ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) توفیق داده خدمتگذار دانش آموزان نیازمند باشیم.

وی همچنین ادامه داد: با توجه به اینکه بیش از نیمی از جمعیت در آموزش و پرورش را زنان و دختران تشکیل می دهند ، می توان از این ظرفیت موجود در راستای اجرای طرح هدایت استفاده کرد.

مشاور امور زنان وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: حوزه زنان با توجه به دغدغه همیشگی که نسبت به موضوع دانش آموزان نیازمند و مدارس کم برخوردار دارد در اسفند ۹۷ اجرای طرح حامی (خواهرخواندگی مدارس ) را با هدف برقراری عدالت آموزشی ، انسجام ملی ، نوع دوستی ، تعاون و مشارکت ، آشنایی اقوام و بسیج تمام ظرفیت ها در کاهش نیازمندی های دانش آموزان و ارسال شیوه نامه مربوطه در مدارس سراسر کشور کلید زد.

مینایی پور عنوان کرد: ما می توانیم در ادامه اجرای طرح حامی ، از این ظرفیت و پتانسیل ایجاد شده در راستای اجرای طرح حامی هوشمند کمک شایان توجهی در تهیه تبلت دانش آموزی برای دانش آموزان گرفت و مدارس برخوردار، خیرین و موسسات و نهادهای دولتی و غیر دولتی را به سمت تهیه تبلت دانش آموزی سوق داد.

مشاور امور زنان وزیر آموزش و پرورش در ادامه این نشست تاکید کرد حمایت های مادرانه زنان در آموزش و پرورش می تواند عامل بسیار مهمی در اجرای بهینه این طرح باشد و از مشاوران امور زنان ادارات کل آموزش و پرورش در استان ها درخواست میکنیم تا اطلس استانی دانش آموزان نیازمند در استان ها را تهیه کرده و تمام توان و ظرفیت خود و استان خود را در اجرای طرح حامی هوشمند بکار بگیرند.

شایان ذکر است که در پایان این نشست مشاوران امور زنان استان های خوزستان، سمنان نیز به بیان نکته نظرات و گزارشات خود در این خصوص پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار