فرماندار ماسال:

وضعیت ماسال از نارنجی به سوی قرمز شدن است

مردم ماسال از تجمع و دورهمی ها پرهیز کنند

رشت ( پانا ) - فرماندار ماسال اعلام کرد شرایط و وضعیت شهرستان از نارنجی به سوی قرمز شدن است و در صورت تغییر وضعیت شهرستان به قرمز اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت ها به شدت اعمال خواهد شد و در اجرای این طرح به دلیل شرایط ویژه شهرستان مسامحه ای نخواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۳۹۷
لینک کوتاه کپی شد
وضعیت ماسال از نارنجی به سوی قرمز شدن است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ماسال، بیست و یکمین جلسه قرارگاه مبارزه با کرونای شهرستان ماسال با حضور اعضای قرارگاه در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان ماسال برگزار شد.
پورحضرت، فرماندار و فرمانده قرارگاه مبارزه با کرونای شهرستان در این جلسه با اشاره به هشدار اخیر زارع، استاندار و فرمانده قرارگاه عملیات مبارزه با کرونای استان در ستاد استانی نسبت به تشریح وضعیت شکننده این شهرستان و تغییر احتمالی وضعیت نارنجی به قرمز، بر لزوم جدی گرفتن پروتکل های بهداشتی توسط شهروندان ماسالی و شاندرمن تاکید کرد.

فرماندار ماسال به صراحت از مردم ماسال و شاندرمن درخواست کرد جهت قطع زنجیره انتقال covid19 از تجمعات و دورهمی های خانوادگی و ترددهای غیر ضرور پرهیز کنند.
پورحضرت، با اشاره به میزان افزایش مبتلایان و مثبت شدن آزمایش pcr برخی از مراجعین به مراکز درمانی و شناسایی در طرح غربالگری شهید سلیمانی گفت: شرایط و وضعیت شهرستان از نارنجی به سوی قرمز شدن است و باید با همدلی و همکاری، اقناع سازی و ترویج بیش از پیش فرهنگ رعایت موازین بهداشتی، این ممکن را غیرممکن سازیم.

وی گفت: در صورت تغییر وضعیت شهرستان به قرمز اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت ها به شدت اعمال خواهد شد و در اجرای این طرح به دلیل شرایط ویژه شهرستان مسامحه ای نخواهد شد.

وی با ابراز گله مندی از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان جهت عدم حضور در این شرایط بحرانی و ارائه خط مشی به مسئولین این شهرستان به صورت حضوری افزود: انتظار می رود با توجه به اینکه شهرستان ماسال در شرایط شکننده ای قرار دارد، دانشگاه علوم پزشکی راهکار مناسب و قابل ملاحظه ای را جهت قطع زنجیره در این شهرستان ارائه دهند.

فرماندار ماسال بر فعال کردن اکیپ بازرسی مشترک اصناف، صمت، شبکه بهداشت و پلیس اماکن در اسرع وقت تاکید کرد و افزود: بخشداران و شهرداران در راستای اطلاع رسانی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی، تلویزیون شهری، بنر و استندها جهت اعلام خطر شیوع ویروس کرونا اقدام کنند و ادامه داد: ناوگان عمومی شهری و بین شهری با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و حداقل مسافران خدمات رسانی کنند.
پورحضرت، با بیان اینکه شهرستان ماسال در وضعیت شکننده ای قرار گرفته، برگزاری هر گونه مراسمات، تجمعات، دورهمی های خانوادگی، مسابقات، جشن ها و عروسی ها، پذیرش تورهای گردشگری، پذیرش مسافر در مسافرخانه، ترددهای غیرضرور را تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام کرد و تصریح کرد: محدودیت در مشاغل گروه ۳ و۴ اعمال می شود.
وی گفت بانکها، دفاتر پیشخوان دولت و اداراتی که به مراجعین زیادی خدمات رسانی می کنند به طور جد رعایت موازین بهداشتی را در دستور کاری خود قراردهند.
وی در پایان بر فعال شدن کمیته های شرعی و تدفین تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار