مینایی‌پور خبر داد

برگزاری اختتامیه جشنواره «دختران امروز» مصادف با مراسم بزرگداشت روز زن

تهران (پانا) - با استمرار جلسات برخط در حضور مشاوران امور زنان و مدیران کل آموزش و پرورش در استان‌ها، طرح‌ها و برنامه‌های در دست اقدام از طریق جلسات توجیهی بر خط در حوزه زنان پیگیری می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۵۴۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اختتامیه جشنواره «دختران امروز» مصادف با مراسم بزرگداشت روز زن

به گزارش روابط عمومی حوزه زنان آموزش و پرورش، بر اساس برنامه ریزی های انجام شده جلسات توجیهی با مشاوران امور زنان ادارات کل استان ها به شکل مستمر برگزار می شود.

فرحناز مینایی‌پور مشاور امور زنان وزیر آموزش و پرورش گفت: دوشنبه ۲۲ دی ماه طبق برنامه ریزی انجام شده جلسه برخط با مشاوران امور زنان در استان ها برگزار شد.

وی همچنین هدف از این جلسات را گزارش گیری منظم از استان ها در خصوص اجرای طرح ها و برنامه ها دانست و اشاره کرد که در جلسه امروز تمامی طرح های حوزه زنان مجددا بررسی و در خصوص نحوه عملکرد در استان ها کنترل شد.

وی به جشنواره دختران امروز اشاره ای کرد و گفت: این جشنواره تا پایان دی ماه تمدید شده است استان ها می توانند با ایجاد ادمین استانی مشکلات مربوط به نحوه ارسال آثار را تا حدود زیادی حل کنند.

وی همچنین در این خصوص گفت: اختتامیه این جشنواره مصادف با مراسم بزرگداشت روز زن و مقام مادر در ۱۴ بهمن امسال خواهد بود و در این مراسم علاوه بر دانش آموزان برتر از مدیران کل، مشاوران امور زنان و معاونین پرورشی سه استان برتر در این جشنواره نیز تقدیر به عمل خواهد آمد و قرار شده است که از آثار ارسالی دانش آموزان در این جشنواره کتابی تهیه و چاپ خواهد شد.

مشاور امور زنان در این جلسه همچنین به موضوع طرح هدایت و تهیه تبلت دانش آموزی برای دانش آموزان مناطق محروم اشاره و عنوان کرد که حوزه زنان کاملا برای اجرای پویش آجر به آجر با تمام ظرفیت آمادگی دارد.

مینایی پور در این نشست ۲ ساعته بر برگزاری دوره آموزشی برای دانش افزایی مشاوران و کارشناسان امور زنان در استان ها نیز تاکید و عنوان کرد این دوره ۲۰ ساعته در بهمن ماه برگزار می شود.

شایان ذکر است که در این نشست ۱۰ استان بر حسب اعلام قبلی به گزارش عملکرد خود در تمامی طرح ها و برنامه های در دست اقدام پرداختند و این نشست بصورت هفتگی مرتب برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار