دستورالعمل‌های جدید مقابله با کرونا:

تمامی کارت‌های تردد روزانه در مازندران باطل شد

ساری (پانا) - دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی دولت در مازندران دستورالعمل جدید مقابله با کرونا را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد
تمامی کارت‌های تردد روزانه در مازندران باطل شد

با توجه به شرایط بحرانی شیوع کرونا در مازندران، در دستورالعمل‌های جدید برای تشدید مقابله با کرونا آمده است که تمای کارت‌های تردد قبلی به جز کارت تردد شبانه‌ دارای هولوگرام از ساعت 8 صبح روز سه‌شنبه 23 دی‌ماه فاقد اعتبار است و برگه تردد در مواقع ضروری شامل امور پزشکی، قضایی و غیره از سوی فرمانداری‌ها با قبول مسئولیت به صورت محدود به مدت 48 ساعت صادر می‌شود.

تردد خودرویی برای افراد غیربومی و مسافران از کمربندی و کنارگذرها مقدور و ورود به مبادی اصلی شهرها ممنوع است.

تردد خودروهای امدادی و درمانی، سرویس‌های اداری و کارگری، نظامی و انتظامی، حمل بار کالا و مایحتاج اصلی مردم و واحدهای تولید مشمول منع تردد نیست.

در صورت اعمال جریمه برای خودروهای غیربومی در شرایط اضطراری و اجباری تردد، با ارائه مدارک مثبت به فرمانداری‌ها، افراد می‌توانند نسبت به حذف جریمه اقدام کنند.

افراد بومی و ساکن هر شهرستان، مجاز به تردد خودرویی در آن شهرستان هستند و از ورود خودروهای غیربومی خودداری می‌شود.

مدارک تردد منوط به ارائه کارت ملی متعلق به شهرستان، پلاک خودرو یا بیمه‌نامه مرتبط با شهرستان، کارت شناسایی اداره‌، کارخانه، نهادها و یا برگ مأموریت اداری و نیز پروانه کسب و سند ماکلیت است.

با شناسایی ۲۹۹ بیمار جدید کرونایی در شبانه روز گذشته آمار بستری‌شدگان متبلا به این بیماری در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مازندران به هزار و ۳۷۳ نفر رسیده است. از این تعداد ۲۸۰ نفر با علائم حاد تنفسی در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار