اختتامیه ششمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی در شهرستان تربت حیدریه برگزار شد

تربت حیدریه (پانا)- با حضور دانش آموزان برگزیده، داوران و ناظران جشنواره نوجوان خوارزمی، اختتامیه ششمین دوره و افتتاحیه هفتمین دوره این جشنواره در شهرستان تربت حیدریه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۳۹۹۳
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه ششمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی در شهرستان تربت حیدریه برگزار شد

علی شهرزاد کارشناس مسئول آموزش متوسطه اول آموزش و پرورش تربت حیدریه گفت: جشنواره‌ نوجوان خوارزمی هر ساله با هدف شناسایی استعدادهای دانش آموزان و با تلفیق دانش تئوری و کار عملیاتی در دانش آموزان مقطع متوسطه اول برگزار می شود.

⁦در ششمین دوره این جشنواره در شهرستان تربت حیدریه در ۶ محورِ فعالیت‌های آزمایشگاهی، زبان و ادبیات فارسی، دست سازه، زبان انگلیسی، بازارچه و پژوهش در مجموع بیش از ۲۰ هزار نفر شرکت کننده داشته ایم که از این تعداد 27 نفر به مرحله استانی راه یافتند و 12نفر مقام اول، 8 نفر مقام دوم و 6 نفر موفق به کسب مقام سوم استان شدند.

⁦در هفتمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی که فرایندهای اجرایی آن آغاز شده است شرکت کنندگان در مجموع با رشد ۲۵ درصد به بیش از ۲۵ هزار نفر رسیده اند که این نشان از جذابیت های این جشنواره برای دانش آموزان دارد.

در آیین اختتامیه جشنواره ششم که به صورت وبینار پخش می شد از تلاش های دانش آموزان برگزیده استانی، ناظران و داوران محورهای مختلف قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار