جلسه مجازی معلمان تربیت بدنی در شاد با عنوان کارگاه آموزشی اقدام پژوهی برگزار شد

تهران (پانا)- چهارمین جلسه مجازی معلمان تربیت بدنی در بستر شاد با عنوان کارگاه آموزشی اقدام پژوهی با حضور فولادی دبیر دبیرستان دوره اول کوثر در درس تربیت بدنی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۳۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد

در این کارگاه ویدئو کلیپ انگیزشی از نقش راهنمایان و معلمان در هدایت دانش آموزان پخش شد و در ادامه با فولادی در جمع دبیران تربیت بدنی مدارس منطقه ضمن تشریح تفاوت درس پژوهی و اقدام پژوهی گفت: تفاوت این دو در موضوع، محتوا، تعداد مخاطبین و نحوه نگارش آن است.
سپس فولادی، نیاز معلم در کلاس درس برای رفع یک عامل مخل آموزشی را موضوع اصلی اقدام پژوهی نقطه آغاز آن دانست و گفت: راهکارهای پیشنهادی معلم برای رفع این مشکل بر اساس یافته های علمی و پژوهشی باید باشد و ضروریست موضوع و نحوه انجام اقدام پژوهی به مدیر مدرسه و معاونین جهت همکاری با دبیر اطلاع رسانی شود. این امر برای شروع اقدام پژوهی و مشارکت کلیه عوامل آموزشگاه برای حل و رفع عامل مخل در آموزش و یادگیری یک عامل اساسی و تعیین کننده در شروع این پژوهش علمی است.
فولادی در ادامه به جذب مشارکت خانواده و اولیا دانش آموز برای حل مشکل به وجود آمده در کلاس درس که یکی از عوامل موفقیت بیشتر اقدام پژوهی است، تاکید کرد و روشهای مختلف آن را مورد بررسی قرار داد.
در ادامه جلسه، فولادی درباره نحوه شروع و اقدام و ارائه پیشنهادات مبتنی بر نظریات علمی نیز از جمله درباره نحوه نگارش اقدام پژوهی بر اساس اسلایدهای تهیه شده توضیح داد.
در پایان به سوالات سایر همکاران توسط خانم فولادی پاسخ داده شد و همکاران نقطه نظرات خود را مطرح نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار