عدل لاله: تشخیص به موقع مشکلات دهان و دندان دانش آموزان، از با ارزش ترین فعالیت های بخش سلامت و پیشگیری است

تهران (پانا) - معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه 14، طی بازدید از پایگاه سلامت منطقه، خدمت منحصر به فرد در رابطه با تشخیص به موقع مشکلات دهان و دندان دانش آموزان را بسیار با ارزش دانست و بر لزوم اطلاع رسانی گسترده در سطح تهران برای اطلاع خانواده ها و مراجعه به موقع، جهت تشخیص و درمان تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۳۸۹۶
لینک کوتاه کپی شد
عدل لاله: تشخیص به موقع مشکلات دهان و دندان دانش آموزان، از با ارزش ترین فعالیت های بخش سلامت و پیشگیری  است

عدل لاله؛ معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه 14 به همراه رسولی؛ معاونت پشتیبانی منطقه 14، مهدی زاده؛ کارشناسی پشتیبانی منطقه 14 و نوروزی؛ کارشناس سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی منطقه 14، از پایگاه سلامت دهان و دندان منطقه 14 بازدید نموده و در جریان فعالیت های آن قرار گرفتند.

این پایگاه؛ از مجهز ترین پایگاه های سلامت و تنها مرکز سلامت دهان و دندان (ویژه دانش آموزان 18 - 6 ساله)، با اولویت پیشگیری و مراقبت از دندان و لثه و نیز حفظ دندان های شیری دانش آموزان ابتدایی است.این مرکز، پذیرنده دانش آموزان جهت تشخیص و نیز درمان و ارتودنسی، از سراسر تهران، با حداقل تعرفه می باشد.

عدل لاله طی بازدید از این مرکز گفت: «تشخیص به موقع مشکلات دهان و دندان دانش آموزان، از با ارزش ترین فعالیت های بخش سلامت و پیشگیری و به نوعی عبادت محسوب می شود».

در ادامه، عدل لاله خدمت منحصر به فرد در رابطه با تشخیص به موقع مشکلات دهان و دندان دانش آموزان را بسیار با ارزش دانست و بر لزوم اطلاع رسانی گسترده در سطح تهران برای اطلاع خانواده ها و مراجعه به موقع، جهت تشخیص و درمان تأکید کرد.

در این بازدید، منصفی؛ مسئول پایگاه، گزارش کاملی از فعالیت ها و روند کارها ارائه داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار