نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

امنیت موجود در کشور مدیون تلاش بی وقفه پلیس است

زنجان (پانا) - نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رضایت مردم از تلاش های شبانه روزی پلیس زنجان تصریح کرد امنیت موجود در کشور مدیون تلاش بی وقفه پلیس است.

کد مطلب: ۱۱۵۳۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
امنیت موجود در کشور مدیون تلاش بی وقفه پلیس است

به گزارش پایگاه خبری پلیس، مصطفی طاهری، در دیدار با سردار رحیم جهانبخش، فرمانده انتظامی استان و معاون هماهنگ کننده انتظامی استان، با قدردانی از اقدامات پلیس در تامین نظم و امنیت جامعه بیان کرد: پلیس الفبای امنیت هر کشوری است و ما قدردان زحمات شبانه روزی این نیروی خدمتگذار هستیم.
وی با بیان این که نیروی انتظامی همیشه آماده و حاضر در کلیه صحنه ها بوده و به شکر خداوند کارنامه درخشانی دارد اظهار کرد: نیروی انتظامی ایجاد کننده امنیت پایدار در جامعه بوده و این امنیت به مدد تلاش های بی وقفه کارکنان خدوم و همیشه بیدار نیروی انتظامی به دست آمده است.
طاهری در ادامه، اقدامات پلیس در امر آسایش و آرامش شهروندان را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: هرگونه طرح و لوایحی که باعث ارتقاء جایگاه پلیس در جامعه شود با نگاه مثبت مورد بررسی قرار می گیرد.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش‌های کارکنان پلیس از زمان شیوع ویروس کرونا، افزود: کارکنان نیروی انتظامی از ابتدای شروع این بیماری در کنار مردم بوده و با همکاری خود مردم امنیت خوبی در استان حاکم است.
جهانبخش، فرمانده انتظامی استان زنجان، در ادامه این دیدار با ارائه گزارشی از اقدامات پلیس استان، گفت: اساس ماموریت های پلیس پاسخگویی به مطالبات مردم در این حوزه است.
وی با اشاره به اینکه حمایت مردم و مسئولان از اقدامات و تلاش های پلیس برای ارتقاء امنیت جامعه را سرمایه ای برای این نیروی خدمتگزار دانست و تصریح کرد: حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی از طرح ها و لوایح پیشنهادی ناجا در امر بودجه موجب ارتقاء امنیت در جامعه می شود.
وی، اعتماد مردم به پلیس را مهمترین سرمایه اجتماعی پلیس دانست و اظهار کرد: نیروی انتظامی هیچگاه خود را جدا از مردم ندیده و همواره در کنار مردم در راستای تحقق امینت پایدار در جامعه گام برداشته است.
فرمانده انتظامی استان زنجان موفقیت پلیس در امور محوله را در گرو همکاری و تعامل سازنده همه نهادها، مسئولان و مردم عنوان کرد و افزود: امنیت حاصل یک تولید جمعی است که با مشارکت و تعامل همگانی محقق می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار