توجه جدی به بسته های تحولی و روند اجرایی آن

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل خواستار توجه جدی مدیران و روسا نسبت به بسته های تحولی و روند اجرایی آن شد.

کد مطلب: ۱۱۵۳۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد
توجه جدی به بسته های تحولی و روند اجرایی آن

احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در وبینار شورای معاونین اداره کل، مدیران و روسای نواحی و مناطق 19 گانه استان اشاره به عضویت 196930 نفر از دانش آموزان استان در شبکه شاد که نسبت به ماه گذشته 3 هزار نفر رشد داشته، گفت: پویش های تهیه تبلت و گوشی هوشمند در مناطق و نواحی و پویش «من هم حاضرم» که توسط سازمان دانش آموزی استان صورت می گیرد، به جد دنبال شود.

او اظهار کرد: تاکنون برای یک هزار و 780 نفر از دانش آموزان فاقد گوشی هوشمند و تبلت در استان، گوشی و تبلت تهیه شده و در اختیار آنها قرار گرفته تا از جریان آموزشی عقب نمانند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به جلسه اخیر با معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، تسریع در مستند سازی املاک آموزش و پرورش استان با همکاری سازمان ثبت اسناد و املاک را یکی از اولویت های مهم دیگر آموزش و پرورش استان بر شمرد.

ناصری رعایت پروتکل های بهداشتی در تمامی فضاهای آموزشی و ادارات آموزش و پرورش استان را مورد تاکید قرارداد و اظهار کرد: در این زمینه تخصیص اعتبار به نواحی و مناطق صورت گرفته است.

او با اشاره به هفته شوراهای آموزش و پرورش در ماه جاری، جلب مشارکت های مردمی و نهادهای دولتی و غیر دولتی را در ارتقای کمی و کیفی فعالیت های آموزش و پرورش مهم بر شمرد و برنامه ریزی در این راستا را مورد تاکید قرار داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اشراف دقیق مدیران آموزش و پرورش نسبت به بسته های تحولی و روند اجرایی آنها را خواستار شد و گفت: تبیین 10 اصل نظارت / ارتباط/ هوشیاری/ مشارکت/ انعطاف پذیری/ تعامل/ هماهنگی/ مسئولیت پذیری/ پوشش/ و وقت گذاشتن به مدیران با لحاظ حیطه نفوذ و عمل، مد نظر قرار گیرد.

ناصری در ادامه این ویدئو کنفرانس با اشاره به طرح ملی کوچ، از سنجش اولیه 219935 نفر از دانش آموزان استان در طرح ملی کنترل وزن و چاقی دانش آموزان خبر داد و گفت: بر اساس نتایج سنجش اولیه، 62/3 درصد از دانش آموزان استان در وضعیت نرمال و34 درصد در محدوده اضافه وزن و چاقی قرار گرفته اند که نسبت به میانگین کشوری آن که 31 درصد است، بالاتر است.

او افزود: همچنین بر اساس خروجی داده ها 3/4 درصد از دانش آموزان استان در محدوده لاغری قرار دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تاکید کرد: یافته های حاصل از این طرح می تواند بعنوان یک شاخص و معیار در جهت برنامه ریزی های حوزه سلامت دانش آموزان مورد استفاده قرار گیرد و در این راستا آموزش سبک تغذیه و ارائه توصیه های تغذیه ای و فعالیت های حرکتی از طریق شبکه شاد در جهت کنترل این عارضه یکی از اقداماتی است که در حال حاضر و در شرایط شیوع بیماری کرونا توسط معاونت تربیت بدنی و سلامت استان انجام می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار