رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی استان زنجان:

نیازمند سرمایه گذاری بخش غیردولتی در آموزش و پرورش هستیم

زنجان (پانا) - رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی استان زنجان، عنوان کرد یکی از سیاست های آموزش و پرورش، استفاده از مشارکت مردم در اداره مطلوب این نهاد است.

کد مطلب: ۱۱۵۳۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد
نیازمند سرمایه گذاری بخش غیردولتی در آموزش و پرورش هستیم

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، جلسه هم اندیشی کارشناسان مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی استان برگزار شد.

علی بیات، رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی استان زنجان، در جلسه کارشناسان مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی استان با اشاره به ضرورت مشارکت همگانی در آموزش و پرورش گفت: یکی از سیاستهای آموزش و پرورش استفاده از مشارکت مردم در اداره مطلوب این نهاد است و در این راستا تلاش می شود تا از تمامی ظرفیت های موجود برای جلب مشارکت مردم در آموزش و پرورش استفاده شود.

بیات افزود: سرمایه‌گذاری نهادهای دولتی، انقلابی و بخش‌های خصوصی در راه اندازی مدارس غیردولتی مورد استقبال قرار می‌گیرد.

بیات با اشاره به ضرورت نظارت بر عملکرد مدارس و مراکز غیردولتی گفت: نظارت بر فعالیت مدارس و مراکز غیردولتی از اصلی ترین برنامه‌ها و وظایف آموزش و پرورش است که با هدف نظارت بر اجرای دقیق قوانین، مقررات و در راستای تقویت و حمایت از مدارس فعال و قانون مدار انجام می‌شود.

وی بر اجرای دقیق قوانین و مقررات در مدارس و مراکز غیردولتی تاکید کرد و گفت: همه ما موظف به اجرای دقیق قوانین و مقررات هستیم و قطعا با اجرای مطلوب قوانین، شاهد ارتقای رضایتمندی مردم از خدمات ارائه شده توسط این مدارس خواهیم بود.

رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی با اشاره به ضرورت اخذ تاییدیه معتبر نوسازی و رعایت ظرفیت اعلامی نوسازی اظهار کرد: مطابق ماده 9 قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز غیردولتی، تامین فضا و امکانات مورد نیاز مدرسه طبق ضوابط آموزش و پرورش از مهمترین وظایف موسسان این مدارس و مراکز است و انتظار می رود موسسان محترم مدارس اهتمام ویژه ای در این خصوص داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار