مدرسه‌سازی دانش‌آموز مدرسه عشایری فارس

شیراز (پانا) - یک دانش آموز دیروز مدارس عشایری که اصالتا اهل کوهمره سرخی استان فارس است امروز در زادگاه خود درحال احداث یک آموزشگاه برای دانش آموزان عشایری است.

کد مطلب: ۱۱۵۳۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه‌سازی دانش‌آموز مدرسه عشایری فارس

مسعود کنعانی‌وند خیر مدرسه‌سازی است که پس از فراغت از تحصیل و اشتغال در شیراز هم اکنون در روستای جمالی منطقه کوهمره سرخی درحال احداث یک باب آموزشگاه برای دانش‌آموزان عشایری است.
این خیرمدرسه ساز که خودش اجرای این پروژه را برعهده گرفته است گفت: این آموزشگاه از جمله آموزشگاههای مجهزی است که در آن پیش بینی بسیاری از زیرساخت ها که حتی دربرخی مدارس شهری نیز وجود ندارد شده است.
سیستم‌های مجهز سرمایشی و گرمایشی همچنین پیش‌بینی و تهیه زیرساخت‌های استفاده از فناوری‌های نوین آموزشی و هوشمندسازی از جمله این موارد است که این خیرمدرسه ساز به آن اشاره کرد.
کنعانی‌وند گفت: ساخت این آموزشگاه از مهرماه امسال آغاز شده و به یاری خداوند تا پایان اسفند ماه یعنی ظرف مدت 6ماه به بهره برداری خواهد رسید.
این خیر مدرسه‌ساز هدف از این اقدام خود را تعهدی دانست که برعهده اش گذاشته شده است و آن خدمت به مردم و دانش‌آموزان عشایر محرومی است که در میان آنها زندگی و تحصیل کرده است.
رییس آموزش وپرورش عشایری استان فارس در بازدید از این پروژه ضمن تحسین اقدام ارزشمند این خیرمدرسه ساز گفت: این دبستان عشایری که در محل سابق دبستان شجاعت روستای جمالی منطقه کوهمره سرخی درحال احداث است درزمینی به مساحت یک هزارمتر مربع و با زیربنایی بالغ بر 350 متر مربع درحال احداث است.
بهنام حیدری گفت: این آموزشگاه دارای سه کلاس درس، دفتر مدیریت، نمازخانه، ازمایشگاه، سرویس‌های بهداشتی و یک باب سرایداری مجهز است.
رییس آموزش و پرورش عشایری استان فارس گفت: دبستان شجاعت روستای جمالی منطقه کوهمره سرخی درحال حاضر 31 دانش‌آموز در پایه‌های اول تا ششم ابتدایی دارد.
دراین بازدید که سعید مهبودی و حمیدرضا شعبانی روسای ادارات ارزیابی عملکرد و روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش فارس نیر حضور داشتند از اقدام مهندس کنعانی‌وند ،خیرمدرسه ساز بااهدای لوح سپاس تقدیر شد.
همچنین تمامی دانش‌آموزان این آموزشگاه نیز هدایایی را از سوی آموزش وپرورش عشایری استان فارس دریافت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار