428 دستگاه تبلت به دانش‌آموزان استثنایی مازندران اهدا می‌شود

تهران (پانا) - با امضای تفاهم‌نامه مابین سازمان استثنایی و آموزش‌وپرورش مازندران تعداد 428 دستگاه تبلت خریداری و به دانش‌آموزان استثنایی نیازمند مازندران جهت بهره‌مندی از آموزش‌های مجازی، اهدا می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۵۲۸۹۸
لینک کوتاه کپی شد
428 دستگاه تبلت به دانش‌آموزان استثنایی مازندران اهدا می‌شود

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، باهدف توسعه عدالت آموزش و دسترسی دانش‌آموزان بی‌بضاعت مدارس استثنایی استان مازندران به آموزش مجازی و جلوگیری از ترک تحصیل این دانش‌آموزان در سال 99، تفاهم‌نامه‌ همکاری بین اداره کل آموزش‌وپرورش استان مازندران و سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی منعقد شد.

بر اساس این تفاهم‌نامه؛ 428 تبلت برای ادامه روند آموزش دانش‌آموزان بی‌بضاعت استثنایی در سطح استان موردنیاز است که در این راستا پس از امضای تفاهم‌نامه 50 درصد مبلغ موردنیاز برای خرید این تعداد تبلت توسط اداره کل آموزش‌وپرورش استان مازندران و 50 درصد دیگر توسط سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی، اختصاص می‌یابد.

همچنین؛ استان مازندران دومین استان کشور است که طی تفاهم‌نامه جداگانه‌ای مشارکت خود را در تهیه 1100 عدد تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند اعلام کرد.

گفتنی است؛ طی این تفاهم‌نامه که مبلغ آن بالغ‌بر 29 میلیارد و 700 میلیون ریال است، 50 درصد مبلغ توسط استانداری مازندران و مابقی آن توسط وزارت آموزش‌وپرورش پرداخت می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار