مدیر کل آموزش و پرورش و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی زنجان:

تاکید برلزوم ثبت نام کلیه مشمولان سهام عدالت در سامانه سجام

زنجان (پانا) - جلسه مدیران مدارس استان در بستر شبکه شاد با حضور مدیرکل آموزش و پرورش زنجان و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی زنجان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۲۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد
تاکید برلزوم ثبت نام کلیه مشمولان سهام عدالت در سامانه سجام

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، حسن مظفری مدیر کل آموزش و پرورش استان در این جلسه که به صورت ارتباط زنده اینترنتی در بستر شبکه شاد برگزار گردید، اظهار داشت: از زحمات و پیگیری های شما همکاران عزیز نهایت تقدیر و تشکر میکنم.ارزش کار شما بسیار بالا است و سعی خواهیم کرد خدمت و پشتیبانی لازم را داشته باشیم.

ابوالفضل عباسچیان مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از مدیر کل آموزش و پرورش استان و تمامی همکاران، بر لزوم ثبت نام کلیه مشمولان سهام عدالت در سامانه سجام تاکید کرد.

وی با بیان این نکته که ٢٣هزار خانوار از مجموعه آموزش و پرورش استان مشمول سهام عدالت هستند، گفت: در استان زنجان٥٢ درصد از سهامداران روش مستقیم و ٤٨درصد نیز روش غیر مستقیم را برای مدیریت سهام انتخاب کرده اند و ضرورت دارد کلیه مشمولان بِه منظور بهره مندی از سود سهام، تا ٢٣ دی ماه سال جاری نسبت به ثبت نام و احراز هویت در سامانه سجام اقدام نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار