حسینی در دیدار با معاون وزیر اقتصاد خواستار شد؛

مساعدت برای پرداخت وام‌های با بهره پایین به خیرین واردکننده وسایل ارتباطی هوشمند

تهران (پانا) -معاون و جانشین وزیر در طرح هدایت (هر دانش‌آموز یک تبلت، هر تبلت یک کلاس و یک مدرسه) در دیدار با عسگری معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر امور اقتصادی و دارایی خواستار اعمال ماده ۱۷۲ قانون مالیات‌های مستقیم برای بخشودگی مالیاتی خیرین و نهادهای خیریه‌ای اهداکننده وسایل ارتباطی هوشمند شد.

کد مطلب: ۱۱۵۲۷۱۴
لینک کوتاه کپی شد
مساعدت برای پرداخت وام‌های با بهره پایین به خیرین واردکننده وسایل ارتباطی هوشمند

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی، سید جواد حسینی در این نشست که در محل وزارت اقتصاد و امور دارایی برگزار شد، اظهار کرد: بیش از ۳۰ درصد از دانش‌آموزان به وسایل ارتباطی هوشمند برای بهره‌مندی از آموزش در فضای مجازی دسترسی ندارند و طرح هدایت با هدف عدالت دیجیتالی در آموزش‌وپرورش شروع شده است.

وی گفت: تأمین تجهیزات ارتباطی هوشمند، نیازمند مشارکت همه آحاد جامعه، خیرین، نهادها و دستگاه‌های اجرایی است و اعمال معافیت‌های گمرکی برای خیرین واردکننده این تجهیزات می‌تواند منجر به کاهش قیمت این تجهیزات و تأمین بیشتر وسایل ارتباطی دانش‌آموزان نیازمند شود.

وی افزود: استفاده از ظرفیت شرکت‌های بیمه‌ای بزرگ، سازمان اموال تملیکی و بانک‌های دولتی و غیردولتی نیز در طرح هدایت و تأمین تجهیزات بسیار مؤثر است.

جانشین وزیر در طرح هدایت در پایان گفت: پرداخت وام‌های با بهره پایین به خیرین واردکننده این تجهیزات نیز گام مؤثری در جهت پیشبرد طرح هدایت است که نیازمند مساعدت وزارت امور اقتصادی و دارایی است.

شایان‌ذکر است در این نشست عسکری معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر امور اقتصادی و دارایی بر مساعدت این وزارتخانه در طرح هدایت تأکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار