تحصیل بهینه دانش آموزان آذربایجان غربی در شبکه شاد در دستور کار آموزش و پرورش است

ارومیه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی عنوان کرد بررسی جزئی علل عدم دسترسی دانش آموزان استان به آموزش مجازی در دستور کار آموزش و پرورش استان قرار دارد.

کد مطلب: ۱۱۵۲۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد
تحصیل بهینه دانش آموزان آذربایجان غربی در شبکه شاد در دستور کار آموزش و پرورش است

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی، مهین منافی در دیدار معاون حقوقی وزیر و مدیر کل آموزش و پرورش استان با دختران دانش‌آموز حادثه دیده شین‌آبادی و مسوولان آموزش و پرورش این شهرستان افزود: زحمات شبانه‌روزی معلمان در شرایط کرونایی شایسته قدردانی است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش همواره پیگیر وضعیت دانش‌آموزان حادثه مدرسه شین‌آباد بوده و خواهد بود اظهار داشت: احصا و حل مشکلات دانش آموزان حادثه دیده شین آباد در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار دارد.

وی با بیان اینکه بهبود وضعیت فضای آموزشی روستای شین آباد اولویت آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان است، گفت: توسعه استان و رفع محرومیت‌ها در گرو همدلی و هم‌افزایی مسئولان دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی است.

منافی بیان کرد: تضمین آینده شغلی، فراهم کردن اماکن مفید بودن در جامعه، تقویت روحیه نشاط و امید به آینده برای این دانش آموزان را وظیفه خود می دانیم.

وی افزود : از ۵۰۸۰ مدرسه فعال در سطح استان آذربایجان غربی، بیش از ۳ هزار مدرسه روستایی و در مناطق محروم است و برای بهره مندی همه دانش آموزان این مناطق محروم از آموزش در شرایط کرونایی، ۲۳۷ هزار محتوای آموزشی توسط راهبران آموزشی و معلمان در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: توجه ویژه به استان آذربایجان غربی در اختصاص سهمیه های جذب نیروی انسانی ضروریست و این نیازمند هم افزایی نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

منافی با اشاره به اینکه تبدیل وضعیت نیروهای قرارداد کار معین در حل مشکلات بخشی از نیروی انسانی آموزش و پرورش راه‌گشاست، افزود: امسال ۱۳۹۳ نفر سهمیه استان آذربایجان غربی در اجرای قانون جذب نیروی های حق التدریس، نهضت سواد آموزی، خرید خدمت و پیش دبستانی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار