احداث فاطمیه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شیروان

شیروان(پانا)- به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ساختمان جدید و درحال ساخت مسجد حضرت امیرالمومنین (ع) شهرستان شیروان به نام فاطمیه سردار دلها نامگذاری و تابلوی آن نیز نصب گردید.

کد مطلب: ۱۱۵۲۱۳۲
لینک کوتاه کپی شد
احداث فاطمیه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شیروان

ب ه گزارش پانا ، مسئول هیئت امناء مسجد حضرت امیرالمومنین (ع) شهرستان شیروان گفت: ساخت این فاطمیه به متراژ ۲۵۰ متر زیربنا در دو طبقه و در قالب پروژه توسعه و بازسازی مسجد حضرت امیرالمومنین (ع) شهرستان شیروان، از بهار سال جاری به صورت جهادی و با کمک بسیجیان و نیروهای محلی آغاز گردید.

افشین وثوق افزود: طبقه همکف این ساختمان به عنوان آشپزخانه مسجد، طبقه اول به عنوان فاطمیه سردار دلها و طبقه سوم نیز به عنوان پایگاه مقاومت بسیج در نظر گرفته شده است که در حال حاضر سقف و دیوار های طبقه دوم ساخته شده و در مراحل ادامه تکمیل آن هستیم و با توجه به گسترش بیماری کرونا و آماده نبودن ساختمان جهت بهره برداری آیین نامگذاری به پیشنهاد هیئت امناء فاطمیه این مسجد و به مناسبت اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و زنده نگه داشتن یاد، نام و راه این شهید گرانقدر به نام فاطمیه سردار دلها نامگذاری گردید.

وی در ادامه اظهار کرد: ساخت این بنا با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی سپاه ناحیه شیروان و با مشارکت دفتر امام جمعه محترم، اداره اوقاف و امور خیریه، شهرداری، خیرین نیک اندیش و اهالی محترم محله آغاز گردیده و تاکنون نیز مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وثوق گفت: جهت تکمیل این ساختمان، آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی هستیم و از همه خیرین عزیز درخواست می شود هدایای نقدی خود را به شماره کارت مسجد 6104337429714460 واریز نمایند.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار