فرمانده سپاه آذربایجان شرقی؛

دانش نامه سردار سلیمانی رفرنسی برای تفسیر شخصیت ایشان است

تبریز(پانا) - فرمانده سپاه آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت تدوین دانش نامه سردار سلیمانی، اظهارداشت: این دانش نامه منبع و رفرنسی برای تفسیر شخصیت سردار سلیمانی است.

کد مطلب: ۱۱۵۲۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد
دانش نامه سردار سلیمانی رفرنسی برای تفسیر شخصیت ایشان است

سردار عابدین خرم در وبینار رونمایی مقدمه دانش نامه سردار سلیمانی افزود: این دانش نامه به عنوان کد و نشانی و رفرنسی برای همه طیف ها خواهد بود تا بتوانند با رجوع به آن و تحقیق در خصوص شخصیت آن شهید، ایشان را تفسیر کنند.

وی جایگاه سردار سلیمانی را در تبریز و استان، جایگاه ویژه ای خواند و خاطرنشان کرد: برای اهمیت جایگاه سردار نزد مردم تبریز، همین بس که رهبر فرزانه انقلاب از آن در فرمایشات خود یاد کرده و نمونه آورده اند.

سردار خرم ادامه داد: سردار سلیمانی نیز در زمان حیات خود ارتباط عجیبی با شهدای آذربایجان بخصوص شهید باکری داشت؛ چنانکه در آخرین ساعات حیات خود با مرقوم کردن جمله معروف شهید باکری، "خدایا مرا پاکیزه بپذیر" ارادت قلبی خود را نشان داد.

فرمانده سپاه عاشورا اضافه کرد: برای چنین ارادت قلبی مردم و سردار سلیمانی، تدوین این دانش نامه افتخاری است تا شخصیت ایشان را در ابعاد مختلف ملی، علمی، دینی و ... تبیین و تفسیر کنند. آن هم برای شخصیتی که لبخند را بر لبان کودکان در محاصره دیرالزور و موصل و ... نشاند.

وی در پایان گفت: دانش نامه سردار سلیمانی در هشت فصل به همت بسیج فرهنگیان سپاه عاشورا و با تلاش یکصد نفر از اساتید بسیجی و صاحب نظران تدوین شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار