مدیرآموزش و پرورش فلاورجان:

آموزش و پرورش وظیفه دارد دانش آموزانی تربیت کند که در تراز جمهوری اسلامی باشند

فلاورجان (پانا)- مدیرآموزش و پرورش فلاورجان در حاشیه جلسه معارفه مسئول اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان شهرستان گفت در آموزش و پرورش، دانش آموزان به عنوان پایه های اولیه تعلیم و تربیت هستند.

کد مطلب: ۱۱۵۲۰۴۸
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش وظیفه دارد دانش آموزانی تربیت کند که در تراز جمهوری اسلامی باشند

حسینعلی امینی در جلسه اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان ضمن تشکر از حضور میهمانان در جلسه طی سخنانی اظهار کرد: در آموزش و پرورش دانش آموزان به عنوان پایه های اولیه تعلیم و تربیت هستند و قرار است دانش آموزانی تربیت کنیم که در تراز جمهوری اسلامی بتوانند اهداف نظام جمهوری اسلامی را در زمینه های فرهنگ ایثار و شهادت به درستی پیگیری کنند که در آینده بتوان این نظام مقدس را تحویل قشر جوان کشور داد.

مدیرآموزش و پرورش در ادامه افزود: دستگاه آموزش و پرورش به عنوان متولی تعلیم و تربیت وظیفه دارد بر اساس مبانی اسلامی دانش آموزانی تربیت کند که در تراز جمهوری اسلامی باشند و این بار سنگینی است بر دوش تک تک ما. از جهتی وضعیت جامعه کنونی به شکلی پیش می رود که با قبل تفاوتهایی پیدا کرده و قرار است دانش آموزان در بستری تعلیم و تربیت شوند که در اختیار ما نیست که اولاً نتوانسته فضای مناسبی را فراهم کند و دوماً ابزاری که در اختیار دانش آموزان قرار داده شده است در برخی مواقع جوان ما را در فضایی قرار می دهد که آسیب زاست و این نگران کننده است. هر چند کار همکاران ما چند برابر شده و اینکه خانواده ها درگیر این موضوع شده اند و با دانش آموزانی سروکار داریم که از این فضا آسیب روحی وجسمی می بینند و کسانی که مأموریت اجرای برنامه های فرهنگی را دارند باید این دغدغه و نگرانی را داشته باشند و مطمئناً باید دست به دست هم دهیم و این فضا را بهتر و مناسب تر کنیم تا دانش آموزان ما از این آسیبها در امان باشند.

مدیرآموزش و پرورش فلاورجان در پایان تصریح کرد: این دغدغه هر روز ماست که استفاده دانش آموزان از فضای مجازی و نحوه برخورد با دانش آموزان به صورت مستمر رصد و نظارت شود و اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان براساس وظایف و مأموریتی که برعهده دارد می تواند کمک رسان آموزش و پرورش باشد. امیدواریم در جهت تحقق اهداف آموزش و پرورش موفق و سربلند باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار