سـازمـان دانـش آمـوزی برگزار می کند:

پویش دانش آموزی بصیرت سلیمانی، میثاق فاطمی

بیرجند(پانا)- محمدرضابااطمینان رییس  سازمان دانش‌آموزی خراسان جنوبی  از راه‌اندازی پویش دهه بصیرت و میثاق با ولایت برای دانش‌آموزان و مربیان سازمان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۱۷۵۴
لینک کوتاه کپی شد
پویش دانش آموزی بصیرت سلیمانی، میثاق فاطمی

محمدرضابااطمینان با اعلام راه‌اندازی پویشی به مناسبت دهه بصیرت و میثاق با ولایت و اهمیت توجه دانش‌آموزان و مربیان عضو سازمان دانش‌آموزی به این موضوع ،اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی این پویش، زمینه سازی برای تفکر و تدبر در این زمینه و درونی سازی این واژگان و دریافت اهمیت نقش تربیتی آن است.
وی افزود: راه‌اندازی این پویش کمک می‌کند دانش‌آموزان و مربیان توطئه‌های دشمنان را بشناسند و پیوند با ولایت را مستحکم تر کنند.
رئیس سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی زمان اجرای پویش دانش آموزی بصیرت سلیمانی، میثاق فاطمی را ۹ الی ۱۹ دی ماه بیان کرد و گفت: محورهای موضوعی این پویش گرامیداشت ۹ دیماه روز بصیرت، ۱۳ دیماه اولین سالروز شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ۱۸ دی ماه روز حمله به پایگاه های آمریکا در عین االسد عراق، ۱۹ دی ماه روز قیام مردم قم و هم چنین اربعین شهادت دانشمند شهید دکتر محسن فخری زاده و تقارن ارزشمند این روزهای گرانقدر با ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) است.

مدیر سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی ، تبیین ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه زهرا (س) از حیث ولایت پذیری و مقاومت، معرفی دانشمند برجسته علمی و هسته ای شهید دکتر محسن فخری زاده، تبیین بیش از ۴ دهه ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران، تبیین ابعاد نظامی ، امنیتی و راهبردی حملة مقترانه موشکی به پایگاه عین الاسد به عنوان مقدمه انتقام سخت را از دیگر محورهای موضوعی این پویش برشمرد.
بااطمینان گفت: دانش‌آموزان در قالب‌های کلیپ، موشن گرافی‌، اینفوگرافی، اسلاید، پوستر، نقاشی و پادکست مطالب و خلاقیت‌های خود را ارائه دهند.
وی افزود:دانش آموزان می توانند آثارتولیدی راازطریق گروههای سازمان دانش آموزی شهرستان های استان دربستر شادارسال نمایند..
بااطمینان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه استانی را یک روز قبل از هر مناسبت از طریق سازمان دانش‌آموزی شهرستان ها اعلام کرد.(ارسال آثار مرتبط با9دی ماه وشهادت حضرت فاطمه زهرا(س) تاپایان دهه بصیرت منعی ندارد).

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار